ARAF Sistemi Uyuyor 01052018

in #tr6 years ago (edited)

Birkaç gün içinde bazı konularda karar vermem gerekiyor.

Şimdilik sistemi askıya alıyorum. Bilginize sunulur.

Görsel Kaynak

Şimdiye kadar gönderenler zaten yeterince fazla olduğu için uykuya almam gerekecekti. Bu gece 23:59'a kadar olan gönderimleri de kabul edip sonrasında gelenleri aktif olana kadar iade edeceğim ;)


Not: İçeriğiniz olmasa bile bu geceye kadar gönderim yapabilirsiniz, içerik yayınladığınızda ben sıraya alırım onu da ;)


Biriken gönderimleri de sıradan oylamaya devam edeceğim.

Hepinize iyi çalışmalar şimdilik.

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

please help me yes

Hayırlısı hocam. Sizin için en uygun karar ne ise ona karar vermeniz isterim. Kararınıza da saygı duyuyorum.

Teşekkürler ;)

O zaman 100 sbd atayım da sistem uykuya giremesin :D :D

Kağan güzel düşünmüş ama yüksek gönderimden iade alırsın çok abartma. 0,5 şeklinde gönder 50 - 60 tane paket yaparsın :D

Dostum discorddan bana ulaşabilir misin ✌️koalden baktm ben seni bulamadım. @ihh

@kagantrky e sıkıntı yok istediği kadar gönderebilir, gönderdiği fazla miktarlar bende rehin olarak kalır :))

Sistem şu anda uykuda ama öyle yaparsan uyku süresini uzatmış olursun sadece. ;)

Peki son gönderimlerin oylanması devam ediyor mu?

Yazıda belirttim, oylamalara sırasıyla devam edeceğim diye ;)

O zaman sıradayım diyebilir miyim? ;))

6 kişi var sanırım sizden önce :))

Haa tamam o zaman :)))

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by arafs from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Hayırlısı olur inşallah en uygun kararı alırsınız bu süreçte, uyanışınız muhteşem olur inşallah :))

Teşekkürler, biraz fazla biriken gönderim vardı, onları hallediyorum sırayla. 2 güne döneriz herhalde ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68523.63
ETH 3260.51
USDT 1.00
SBD 2.66