ARAF Sistemi Abonelik ve Diğer Kararlar

in #tr6 years ago
Birkaç gün önce sistemi uykuya aldığımı ve bazı konularda kararlar alacağımdan bahsetmiştim.

Geçtiğimiz birkaç günlük süreçte biriken oylamaları neredeyse bitirdim. O kadar çok birikmesinin sebebi sanırım Steem Median değeri'nin 4 dolar üzerine kendini atmasıyla oranın 2.8 katına çıkması oldu.

Bu hesaplamayı çok önceleri yaptığım bir tabloda göstermiştim. O tabloyu şurada içerikte bulabilirsiniz.

Araf.png

ayrac1.png

Tabi Median değeri'nin 4 doların üzerinde fazla kalmaması sonucu oylama oranı otomatik olarak 2.7 ye çekilmek zorunda kaldı ama bu olmadan sistemi uykuya aldığımı duyurduğum için ikisinin ortasında bir değer ile oylamaya devam ettim.

Ayrıca @trkasa'nın @trliste içeriklerini oylamam için gönderdiği 10 SBD'nin karşılığını tam olarak oylayamamıştım. @trliste ekibi bir müddet seçmelere ara verdiği ve yeni bir hesapla tekrar aktif olacağı için içerikler durdurulmuştu. Ben de bunu gerekli kişilerle konuşarak kalan oylamaları direk olarak @trliste'nin yorumlarına yapmaya başladım. Şu anda son bir oy daha kaldı, onu da kullandığımda 10 SBD'nin karşılığında @trliste içeriklerini ARAF Sistemine göre fazlasıyla oylamış olacağım.

Bu süreçte gelen gönderimlerden kurallara uymadığı için geri gönderdiklerimin listesini çıkardım ve bazı kişilere 4-6 defa geri gönderim yaptığımı fark ettim. Açıklamalara sebeplerini yazdığım halde hala aynı hataları yaparak geri gönderenler de olmuştu aralarında.

Sistemi en başta açıkladığımda bunun ağır bir yaptırım süreci olmadığını ama kendime de eziyet ettirmeyeceğimi belirtmiştim. Zaten kurallara uyup uymadığını kontrol etmek yeterince uğraştırıcı ve onu geri gönderip tekrar tekrar kontrol etmek daha uğraştırıcı hale geliyordu. 3 defa yapıldıktan sonra geri iadeleri yapmayacağımı söylemiştim ama dediğim gibi ağır bir kural değildi.

Ama umursanmadan yapılan hareketler, sonrasında herkes için sıkıntı oluşturmaya başlıyordu.

Bu yüzden abonelik sistemini hayata geçirmeye karar verdim.

ayrac1.png

Abonelik Sistemi Nasıl Olacak?


  • Aslında kurallar aynı sadece beni daha az uğraştıracak bir sürece girelim istiyorum. Kurallara buradaki içerikten ulaşabilirsiniz.

  • Oylamalar Oylama Oran Tablosu'ndan bir birim daha yukarı çıkılarak yapılacak. Yani orada 2.7 yazıyorsa 2.8 ile oylanacak gibi.

  • Günün belirli zamanlarında aboneleri kontrol edeceğim ve içeriği kurallara uyuyorsa oylamasını yapıp, gönderdiği miktardan oy oranına göre düşüşünü yapacağım.

  • Bazen içeriği fazlasıyla da oylayabilirim, o tarz durumlarda düşüş yine aynı şekilde 0.50 SBD olacak.

  • Gönderim miktarı 5 ve 10 SBD olacak ve sırasıyla 10 ve 20 defa şeklinde oy almış olacak.

  • Her abonenin günde en fazla 1 içeriği oylanacak.

  • Normal tek gönderim olayını da kaldırıyorum, gelen gönderimler iade edilecek. Sadece abonelik sistemi olacak.

  • Bundan sonra abone olmayanlara da oy sayısını arttıracağım, oy oranı % 1 ile % 10 arasında değişebilir beğenme oranıma göre.

  • Bir de sanırım şu anda belirli sayıda abone kabul edebileceğim, oy gücüm ne kadarını karşılayabilir tam emin değilim, 15 aboneyi kaldırabilir diye tahmin ediyorum. Zamanla bu konuda güncelleme geçerim.

ayrac1.png

Discord



Bir diğer konu eskisi kadar Discord sunucularında aktif olmadığımı fark edenleriniz oldu, bunun bir çok sebebi var ama tabi ki bunları anlatarak canınızı sıkmayacağım. İnsanlara yardımcı olmaya çalıştıkça fazla göz önünde hedef tahtası gibi kaldım. O yüzden kendimi göz önünden uzaklaştıracağım.

Özelden gelen her soruya yine aynı şekilde cevap vermeye devam ediyorum. Bana ulaşmak isterseniz Discord id: @arafs#0699

ayrac1.png

Borsa ve Yatırım Konusu



Normal hayatımda bir yatırımcı olduğum için bunu bilenlerden çok fazla soru geliyor. Şu anda elinde ne var, ne kadara aldın, kaçtan satacaksın, hangi indikatörleri kullanıyorsun, takip ettiğin hesaplar neler, nelere dikkat ediyorsun, coin tavsiye etsene gibi çeşit çeşit sorular geliyor.

Bu konularda içerik hazırlayacağımı önceden de söylemiştim. Onlara da başlayacağım.

Borsalarda kazandığım miktarın yaklaşık % 90'ını çekimini gerçekleştirdim ve içeride kalan miktarın bir kısmını farklı bir borsa hesabına taşıyarak orada günlük olarak yaptığım işlemleri kar-zarar oranında sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

Nerede işleme girdiğimi ve neden girdiğimi ya da nereden neden çıktığımı anlatan içerikler olabilir. Hatta bununla ilgili dlive yayınları da açabilirim. Canlı olarak işleme giriş-çıkışlarımı veya işlemlerimi arada sırada günlük olarak takip edebilirsiniz.

Yakında bu konsept üzerine çalışmalara başlayacağım.

ayrac1.png

Diğer Konular


Steemit ile alakalı projelerin tanıtımlarına devam edeceğim. Başladığım ama bir türlü bitirip de yayınlayamadığım hali hazırda 4 tane daha proje var. Bu 4 proje de TR topluluğu için faydalı işler yapmaya çalışan kişilerin projeleri.

Onların dışında biraz daha global çapta olan projelerden de bahsederek size araştırdığım bazı konularda daha elimden geleni anlatmaya çalışacağım.

Ayrıca Steemit dışında da var olan belirlediğim projeler üzerine de bir seriye de başlayacağım.

Tam olarak oturtamadığım tek konu ise düzeni nasıl yapacağım idi, bu konu üzerinde çalışmalarım devam ediyor.

@golge hesabım çok hızlı bir şekilde saygınlık puanı arttırarak neredeyse @arafs hesabını yakaladı. Normalde @arafs hesabından takip ettiklerimi silip golge üzerinden takip etmeyi düşünüyordum ve bu süreci başlatmak için adımlar da attım ama sonrasında vazgeçtim.

Herkes beni arafs olarak tanıdı öyle devam etsin istiyorum. golge üzerinden birkaç kişi haricinde kimseyi takip etmeyi düşünmüyorum. Bu süreçte bazı unfollow ettiğim kişileri tekrardan follow olarak ekleyeceğim.

Son olarak #tr etiketi için belirli içeriklerin altında yaptığımız bir yorum etkinliği vardı, ona devam etmemeye karar vermiştim. Bundan sonra da sadece beğendiğim içeriklere yorum atmaya karar verdim ve yorum sayısını biraz daha azaltacağım.

Topluluk için bir şeyler yapmaya çalışıyordum ama yanlış yapıyormuşum.

#tr etiketi sıralamada çok gerilere düştü ve devam edecek gibi görünüyor. İçeriklerimi #tr etiketi altında yapıyor olsam da yakında buna da bir güncelleme getireceğim.

Birkaç kişi dışında herkes kendini düşünüyor sadece, gerek yok böyle bir topluluk için çalışmaya. Emek verenlerin kimler olduğunu biliyorum artık. Onlarla iletişimimi ve etkileşimimi arttırırım yeter bana.

Bu konuda da isteyen istediğini düşünebilir, ben elimden geleni yaptım şimdiye kadar.

ayrac1.png

Daha fazla anlatacaklarım var ama zamanla onlardan da bahsederim. Şimdilik başınızı bu kadar ağrıttığım yeterlidir sanırım.

Kafanıza takılan soruları yorum olarak atarsanız cevaplamaya çalışırım.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1, 2

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Yeni sistem hayırlı olsun diyelim o zaman. 5 SBD ile giriş yaptım abonelik sistemine. Devamı da gelir umarım.

Hoş geldin, umarım devam ederiz ;)

Hem hayırlı olsun, hem geçmiş olsun.
Hayırlı olsun kısmı yeni sistem için. Geçmiş olsun kısmı da yaşadığın hayal kırıklığı için. Çok iyi anlıyorum, çok şey söylemek de istiyorum ama söylemeyeceğim. Sadece geçmiş olsun.

Teşekkür ederim, hepimize geçmiş olsun aslında böyle olduğumuz için. Zamanla düzelir belki her şey.

Ne diyelim hocam hayırlısı olsun. Kararlarınıza sonuna kadar saygı duyuyorum. Sistem sizin kurallar sizin.

Teşekkür ederim, iyi olana kendimi fazla yormadan destek olmaya çalışıyorum.

5 SBD birikince hemen kullanacağım @arafs. Umarım üye sayısını artırabilecek şekilde SP niz artar. İnsanlar sadece sahip oldukları şeyi verebilirler. Diğerlerini düşünmek karşılıklı güven olan toplumlarda mümkündür. Benim saadetim arafsın saadetine bağlıdır, onun ki de bir diğerine diye düşünmedikçe olmaz. Gelişmiş ve geri kalmış toplum arasındaki fark budur.

Sp arttırmak sıkıntı değil aslında dışarıdan daha fazla para sokarak bundan 100 kat daha fazlasını da kaldırabilirim en azından ama ne kadar az ve öz kişi olursa o kadar daha iyi. Belki ilerleyen zamanlarda oranı ve gönderim miktarını arttırarak devam ederim, kişi sayısını değil.

Anladım @arafs, sana en güzel deneyimleri yaşatan, yeni şeyler öğreten insanlarla karşılaşmanı dilerim.

Teşekkür ederim, çok güzel bir dilekti bu.

Hakkımızda hayırlısı olsun. Yine kafa yormuşsunuz ve yine bizler için. Her adımda gelişme kaydediyor gibi. Kırgınlıklar olmasa daha iyiydi ki bunlar insanı hayattan, yaptığı işten soğutuyor. Neyse diyelim...

Bazı şeyleri değiştiriyoruz ama hepimiz için hayırlı olsun inşallah.

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @arafs.

yeni sistemin hayırlı olsun, hayal kırıklığını okuyunca üzüldüm zaten bildiğim şeylerdi ama yine de üzüldüm..

iyi niyetli yapılan işlerden insanlar nasıl soğutulur örneğini görüyoruz zaten.

ne çok kötü var diyorum sadece..

Belki de biz yeterince iyi olamıyoruz ona bile karar veremiyorum. Teşekkür ederim iyi dileklerin için.

Hocam bol şans diliyorum. Bazı konularda açıkçası sizden bir süredir beklediğim tepki gelmiş.


15in içerisinde yer alıp alamadığımızı öğrenebiliyor muyuz :)

Teşekkür ederim, herkesin bir noktada kırılabiliyor bazı konularda hevesi. Şu anda 3 kişi oldu bakalım :))

Ben iki gün sonra başvuracağım. Hayırlısı :) ayrıca yeni hevesler yolda gibi :)

Yetiştirebilirsem yapılacak çok şey var da ben yetiştiremiyorum bazı şeyleri :(

Şans dilemekten başka elimizden bir şey gelirse haberim olsun isterim

Hayal kırıklıkları çok fazla oluyor, artık şaşırmıyorum hiçbir şeye. Öyle çok kötü insan var ki içimizde, insanın içinden bir şey yapmak gelmiyor. Neden böyle bilmiyorum...

Üyelik sisteminiz hayırlı olsun. Ben de daha aktif olduğum zaman katılmak isterim. ☺️

Hayal kırıklıkları sayesinde doğru olanı görmeye başlıyoruz, şu anda iyi bir şey olduğunu düşünüyorum.

Yine çok güzel düşünceler ile topluluğun ilerlemesi için çalışacaksınız. Teşekkürler.

Ben teşekkür ederim, biraz topluluk kavramından uzaklaşıyorum aslında ama daha az kişiye daha yararlı olacağım. İyi çalışmalar ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68726.56
ETH 3273.79
USDT 1.00
SBD 2.67