% 100 Power Up Seçeneğini Neden Seçmemelisiniz?

in #tr6 years ago

Biliyorsunuz ki içeriğimizi yazdıktan sonra sağ alt tarafta üç seçenek var:

sadasdas.png

Öncelikle bu seçenekleri tanımlamak gerekirse:

  • Power Up % 100: İçeriğinizden kazanacağınız ödülün tamamını Steem Power olarak almanızı sağlar.

dasafafa.png

Bunu da dün Discord'da öğrendim.

  • Default % 50 / % 50: Varsayılan seçenek olarak gelen bu özellik ödülün yarısının SBD ve Steem diğer yarısının ise Steem Power olarak gelmesini sağlar.

  • Decline Payout: Bu seçeneği seçtiğinizde ise kazancağınız ödülden feragat ettiğinizi belirtirsiniz.

ffgd.png

Burada belirtmemiz gereken bir şey daha var, bazı kişiler üstü çizili para görünce o hesabın spam içerik ürettiğini faan düşünüyor. Farkettiyseniz paylaştığım resim Steemit'in kendisine ait olan @steemitblog 'a ait. Yani spam içerik üreten biri değil.

Spam içerik ürettiği düşünülen ve cezalandırılan yazılar/yorumlar ise şu şekilde silik görünmektedir ya da hiç görünmemektedir:

gdgd.png

ayraccc.png

Bunları öğrendiğimize göre gelelim neden % 100 Steem Power seçmezseniz şu anda daha iyi olur konusuna.

Çünkü ödüller dağıtılırken SBD olarak hesaplanıp sonra SBD'nin o an ki kuruna bölünerek size Steem Power olarak yansıtılıyor. Yani şöyle ki eğer % 50 / % 50 seçeneğini seçseydiniz 10 SBD 5 SP alacağınız bir yazıdan % 100 seçeneğini seçtiğinizde sadece 10 SP kazanacaktınız.

Çünkü toplamda 20 SBD olan ödül günlük kura bölünerek size SP olarak yansıtılıyor.

Aynı şekilde % 50 seçeneği için de 20 SBD lik kazancınız aslında 10 SBD 10 SP gelmiyor yani. SBD'nin o günkü kuruna bölünerek SP değeri hesaplanıyor.


Peki ne zaman bu seçeneği seçersek daha karlı oluruz?


  • SBD fiyatı 1 Doların altına düştüğü zaman.

Çünkü o zaman gelecek olan SP miktarı daha fazla olacaktır. Umarız ki SBD 1 Doların altına düşmez ve biz de bu seçeneği hiç seçmemiş oluruz.

ayraccc.png

Okuduğunuz için teşekkür ederim, iyi-kötü eleştirilerinizi, şunu şöyle yapsaydın daha iyi olurdu ya da bunu yapmasaydın daha iyi olurdu dediğiniz ne varsa yorumlarda belirtirseniz her zaman dinlemek isterim. Ayrıca konu hakkında bize verebileceğiniz ekstra her bilgi de hepimiz için çok değerlidir. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

@arafs

Görseller Kaynak:

1
Diğer Resimler yazara aittir.

Sort:  

Paylaşım için teşekkürler. Tam biri şunu yazsın yoksa ben yazacağım diye düşündüğüm bir konuydu. Bir kaç defa yanlışlıkla seçerek öğrendim ben de. Bot kullananlara kesinlikle zarar yazıyor.

Rica ederim, karşıma çıkan konularla ilgili yazmaya çalışıyorum sürekli. Umarım birkaç kişinin daha dikkatini çeker de hesabını düzgün yapar.

Başlamadan önce sürekli hesap yapıyordum, çok güzel geliyordu herşey ama öyle olmuyormuş :)

Dün bunun konuşması geçmişti hatırlıyorum. Bence güzel bir yazı olmuş hocam ellerine sağlık. Bundan 3 ay sonra Türk topluluğuna henüz katılan kişiler sizin bu yazılarınızı görüp bir şeyler öğrenecektir diye düşünüyorum. O zamana çok şey değişmezse tabi :)

O zaman gelince değişenleri tekrar yazarız zamanımız el verdiğince :)

Evet discord'da yazının yanındaki Steemit logosunun ne anlama geldiğini sormuştum, captainsailor vermiş cevabı, şimdi baktım.

Bravo. Güzel olmuş, ellerine sağlık. @randowhale adlı bot kullanılmalı mı? bu konuda ne düşünüyorsun?

Teşekkür ederim.

randowhale aktif mi? Hiç denk gelmedim, hep uyuyor görüyorum ben. Uyanık görürseniz kullanabilirsin. Getirisinin iyi olduğunu söylüyorlar.

Bu konularda hiç bilgi sahibi olmak için uğraşmayan ben bile böyle özenle yazılmış yazıları görünce okuyasım geliyor. Güzel bir paylaşım olmuş, elinize sağlık.

Okunabilir görünmesi için harcadığım çaba sanırım yazmaktan daha uzun sürüyor ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68564.31
ETH 3859.20
USDT 1.00
SBD 3.65