Absurdistan #4

in #tr6 years ago


Bu mektup Meadow Creek Psikiyatri Hastanesi arşivlerinde, kapatıldıktan yıllar sonra bulundu. Mektubu yazan yazarın kimliği bilinmemektedir.

“Kendimi bütün hayatım boyunca deli görmek istediğime rağmen, aklımdaki korkunun dışında bir psikiyatri hastanesine gittim. Çılgınlık, aklın sefil zulümünden kurtuluş anlamına geliyordu ve derinlerde, istediğim tek şey özgürlüktü.

Kafamı yeterince bulandırırsam birgün bozulacağını düşündüm. Yani ot geliyor.Ve et. Ve alem. İnsan tarafından bilinen her sınırı zorlamak istedim. Zaten çıldırmış sesler duyuyordum.

Herkes bana dedi ki: "En büyük düşmanın sensin." Sonunda onu kalbime sakladım.

En büyük düşmanım olduğum için, kendimi kendimden korumak yerine kendimi mahvetmeliydim. Sonra aklın ölümü, gerçek nedenin, özgürlüğün ve ruhsal aydınlanmanın doğuşu haline gelecekti. Eminim ki, yasalara saygılı vatandaşların hepsine aptalca geliyordur tüm bunlar, ama benim için tek kurtuluş, sahip olduğum her doğal dürtünün tamamen yok edilmesiydi.

Check up sırasında, yeni yoldaşlarımı inceledim.Saçlarıyla konuşurken kâğıt gibi ince dişsiz bir yaratık, tekerlekli sandalyede, her iki eliyle mastürbasyon yapan, komik görünümlü ciddi bir adam, hoş görünümlü bir beyefendi, her zaman ortaya çıkan tür Bir seri katil olanlar ... Hala aklıma olan bağlılığım olsa da, bu insanları kıskanıyorum.Devam edecek...

Sort:  

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @anbilivibil.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67363.69
ETH 3247.42
USDT 1.00
SBD 2.66