Zarar Ettirmeyen Teklif Botları (Güncel)

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Bir süre tatil vb. arası verdikten sonra Steemit'e geri döndüm. Discord'dan teklif botları ile ilgili çok fazla soru geldi. Arkadaşlara, ara verdiğim için bilgim olmadığını ve araştıracağımı söylemiştim. Bu paylaşım teklif botları ile ilgili olacak. Öncelikle aşağıdaki yazıları bir incelemenizi öneririm.

Görsel: Steembottracker logosu.
@anadolu: SteemBotTracker Taktikleri
@sorucevap: SteemBotTracker'da hangi botları kullanalım?
@murattatar: Zarar Ettirmeyen ve Usturuplu Botlar

Bot, Oylama gücü, Min/Max kazanç.
@dailyupvotes: $1.63, %1/Limitsiz.
@estabond: $4.25, %10/%100
@minnowvotes: $1.53, %10/%20
@oceanwhale: $3.78, %2/%15
@Brupvoter: $3.5, %1/%15
@inciter: $3.11, %1/%15
@brandonfrye: $4.43, %3/%10

Bahsettiğim istatistikler güncel verilerdir. Sizin bu yazıyı okuduğunuz zamanda değişiklik meydana gelmiş olabilir. $1 ve altında oylama gücü olan botları listeye almadım. Bu veriler Steembottracker.com sitesinden alınmıştır. Botların kendi istatistikleri, oylama stratejileri farklı olabilir. Bazı botlar gösterdiği istatistikten fazla veya az oranda oy verebiliyor. Ayrıca mevcut Steem fiyatı potansiyel ödülleri azaltabilir/artırabilir.

Yeni bir paylaşımda görüşmek dileğiyle, takipte kalın.

Sort:  

Candyboy gibi önerebileceğiniz yüksek ve karlı oy atan bot var mıdır? Bence bu zamanlar bot ile oy almak için en iyi zamanlar. Eldeki Steem'leri sirküle ederek Steem Power'a çevirme zamanı.

Merhaba. Henüz o konuda araştırma yapmadım hocam. Smartsteem ve Minnowbooster az karlı da olsa kullanılabilir yalnız.

Merhaba, abi, ben o siteden böyle favorileri kayd etmişim.
kırmızı ile çizdiklerime dikkat edirsek kayb etmeyiz dimi? en çok none/none olanalar üstünlük vermemiz ve oy vermesine az zaman kalmış gönderilen sbd ve steem hacmine bakmamız lazim. Ben karlı olub olmayacağını böyle biliyorum.

Hocam, -zaten öyle kullanıyor musunuz bilmiyorum ama değilse-
sağdaki turuncu Actions butonuna basınca "Kalp" geliyor..
uzun bi liste içinde kayıp olmaya gerek yok ;)

Merhaba. Max roi ne kadar yüksek olursa o kadar iyi. Ama min roi "none" olan botlar çok riskli. Şu demek: "zararın limiti yok." Min roi %10 olanlar için riske girmeyin bence. "none/none"zararın da karın da limiti yok anlamında.

Her hafta böyle güncel bir bilgi paylaşılırsa çok güzel olur. Teşekkürler🙏

Aklımın bi köşesinde bulundurayım hocam :) Rica ederim.

You got a 25.30% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Earn 100% earning payout by delegating SP to @oceanwhale. Visit www.OceanWhaleBot.com for details!

Anadolu bey resteem servisleri hakkında görüşleriniz nelerdir?

Araştırmaya bile gerek bulmadım hocam. Twitter veya Facebook'ta olsaydık mantıklı olabilirdi. Yalnız burada sistem %100 farklı işler.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01