Türkiye'deki Borsalarda Para Kazanmak Daha Kolay

in #tr6 years ago

Merhaba. Akşamüstü Türkiye borsalarına bir göz gezdirdim. Çoğunluğun bildiği ve kullandığı ama söylemediği bir şeyi tekrar gördüm. Ne yazık ki kripto para alım satımı konusunda yontulacak tarafımız çok.

Görsel kaynağı: link

Borsalarda kimlerin alım satım yaptığını elbette bilemeyiz. Ama belirli bir sayı sürekli karşımıza çıkıyorsa bu tek kişidir. Hacmi düşük borsalarda tahmin ihtimalimiz daha da artar. Bu gibi fiyat hareketlerini gözlemeyi seviyorum. "Acaba ne yapacak, nereden alım girecek, nereden satacak" vb. Gözlemlerimin sonucu üzücü. Hatta dışarıdan bizim borsalarımıza gelip av yapanların olduğunu bile düşünüyorum.

İnsanlarımızı yatırım konusunda, özellikle kripto para yatırımı konusunda bilinçlendirmemiz gerekiyor. Bilinçli bir topluluk meydana getirebilirsek; ülkemize döviz sokar hale geliriz. Steemit bunun için mükemmel bir imkan sunuyor. İnsanları bilinçlendirme ve aynı zamanda kazanç elde etme imkanı. Tabi, önce ortama çekmek lazım insanları.

Kısa bir yazı oldu. İçimi döküp anlaşılabilir şekilde yazabilmişsem sıkıntı yok. İyi eğlenceler, bol kazançlar. Ve iyi akşamlar.

Sort:  

nice post... i really like the picture you used thats what really got my attention.. trust me i have no idea what the post is really about

sayın anadolu;
steemitte internette olan bilgiden daha fazlası yok, tek cazibesi kazanç elde edebilme. hatta içerik-kalite yönünden bakacak olursak bir medium kadar da değil.
kazanç yönünden bir grubun kendi arasında paslaşarak al-ver kandırmacası olduğunu düşünüyorum, zira bir gruba dahil olmadan kaliteli içerik paylaşan insanlar maalesef burada gözükemeyecekler.

steemit, kazanç adına kandırmaca.

iyi geceler.

Şu an için söylediklerinize tamamen katılıyorum. Ama bu sorunu çözmek için çalışmalar yapıyoruz. Yorumunuz için teşekkür ederim.

Kesinlikle katılıyorum, özellikle vadeli işlemler sayesinde wall street tayfası konuya müdahil oldu, onların teknik analiz ve insan psikolojisi bilgisi ile baş etmek kolay değil.Üstelik 7/24 açık olan piyasaya hakim olmak oldukça zor. Ciddi zaman ve bilgi gerekiyor. Yazı için Teşekkürler

Katkı için teşekkür ederim hocam.

Şu anda steem almak isteyen birisi sizce 5 bin lira ile mi girmeli 10 bin dolar ile mi.

Miktar konusunda bir şey diyemem hocam. Ama yüklü alım yapmayın. Bu aralar ortalık karışık. Yarın 1$/Steem olabilir. Düştükçe küçük küçük alın. Binance kullanılabilir.

binance de dünyanın botu var açıkcası en nefret ettiğim hep arkasında kalmak zorunda kalıyorum

şuan SBD : 1.478 USD
grafiklere göre tahmin analizlerinde SBD 1 yıl sonra: 5.392 USD
şuan STEEM :1.451 USD
STEEM ise: 3.653 USD

bir yatırım tavsiyesi değil ama grafik analizlerine güvendiğim kişi bunu söylüyor, yine de siz bilirsiniz elbette.
beklentiniz 10x-100x ise bunun STEEM olmadığını düşünüyorum.

Benim kaygılandığım ve girişimlere başladığımın sebebi budur.

İnsanlarımız nereden alıp nereden satması gerektiğini bilmeden işlem yapıyor. Pahalıya alıp ucuza satıyorlar. Yabancıya av oluyoruz.

Yazılarınızı takip ediyorum hocam. Oldukça faydalı. Teşekkür ederim.

İnsanlara bir nebze faydalı olmayı hedef edindik bir kere hocam. Hep beraberiz.

Ben teşekkür ederim.

merhaba arkadaslar konunuyla tamamen alakasız olcak yenı katıldım karamanlıyım ısmım mustafa

Hoş geldiniz.

teşekkürederim

You got a 75.00% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

Please upvote this comment to support the service.

You got a 5.80% upvote from @postpromoter courtesy of @anadolu!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

türkiye borsaları gece saat 04:00 uygun, tabi hareketli piyasada fakat başka zamanlarda en riskli borsalar hacmi az olan borsalardır. yurt dışı borsaların da tek yapman gereken stop loss koy,sonra kafanı yastığa rahatça koyup uyuyabilirsin, 1 btc aylık 4 bin dolar çok rahat bırakıyor.

Katılıyorum. Stop loss özelliği olmayan borsa da kullanılmamalı.

You got a 83.33% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67241.02
ETH 3727.25
USDT 1.00
SBD 3.77