Steemit kullanıcıları için güzel bir gün

in #tr6 years ago

Merhaba. Bu gün Steem Blockchain katılımcıları için güzel bir gün. Steem blok zinciri iki yıl önce bu gün tam anlamıyla faaliyetine başladı.

Daha önce de para kazandıran sistemler görmüştük. Ancak bu sistemler genellikle piramidin tepesindekiler için çalışıyordu. Ve piramidin altındakilere ise tavşan etinin suyunun suyu kalıyordu. 4 Temmuz 2016 tarihinde ilk defa, merkezi olmayan bir platform içerik üreticilerine ödül dağıtmaya başladı.

Mükemmel denilecek bir fikrin üzerinden iki yıl geçti. Zaman zaman olumsuz durumlar yaşandı. Ben üye olalı bile on ay olmuş. Neler yaşadık neler :) Umarım önümüzdeki günlerde ve daha sonrasında daha güzel şeyler konuşmaya başlarız. Umarım Steem topluluğu ve özelde #TR topluluğu için güneş kendisini göstermeye başlar.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Kaynak: https://steemit.com/steem/@steemitblog/blockchain-of-opportunity-july-4th

Sort:  

Sistem güzel sistem ama herşeyini anladıktan sonra kazanmak ta olur

Teoride devrim niteliğinde bir fikir olsa da maalesef pratikte içeriklerimizden yatırımsız sadece emekle para kazanmak pek mümkün görünmüyor. Reklam gösterimi ile üye olmayan ziyaretçilerin okuması ile de ödül kazanılsa, bu ödül dağıtımlarında adalet sağlansa çok daha güzel olacak. Ödül dağıtımında adalet nasıl sağlanır bilemiyorum ama mevcut şekliyle tıkandığı ve ilerleyemediği ortada.

Kaliteli güzel içerikler ürettikçe kazanç da yavaş yavaş geliyor. Bende yaklaşık 10 aydır steemit'deyim ve iyi denilebilecek kazanç elde ettim şuan borsada al sat yaparak artırıyorum. Size tavsiyem sabırlı bir şekilde içerik üretip projelere katılıp günde en kötü 1-2 içerik ile zamanla iyi yerlere gelebilirsiniz.. Bende başlangıçta pek ümitli değildim ama şansmı bilmiyorum güzel denilecek steem biriktirdim.. Sıfır yatırımla sadece içerik ile yaptım.. Sizde yapabilirsiniz.. Dlive var, yabancı yarışmalar oluyor, kusadasi projeleri var araştırıp farklı yerlerden içerikler ekleyip kazancınızı artırabilirsiniz.. Birçok kişi hızlı kazanç bekliyor o şekilde düşünenler steemit'i bırakıyor burada sabır gerekiyor hiç ummadığınız yerlerden gelen beğeniler ile kazanç artırmak elinizde...

Teşekkürler, motive etti yazınız. Geçen yıl Ekim yada Kasım aylarında ilk üye kaydımı yapmıştım steemit'e. Uzun süre onaylanmadı. Geçenlerde tekrar denedim bu defa 3 gün sonra onaylandı. Anlama çalışıyorum ekosistemi ama ilk izlenimim yatırımsız çok zor görünüyor. Araştırmaya ve öğrenmeye devam ediyorum. Umarım başarı sağlayabilirim.

Buyrun hocam:
https://steemit.com/tr/@sorucevap/neden-az-kazaniyoruz
https://steemit.com/tr/@anadolu/neden-az-kazaniyoruz-2

Ayrıca yorumları da okuyun. Ve tavsiyem sistemi anlamak için ararştırmaya devam edin.

Teşekkürler, araştırıp öğrenmeye çalışıyorum.

Hocam ödül dağılımda ki adalet kısmında öneriniz var mı bilmiyorum ancak bu adalet yerine getirilmeye çalışılırken yanlış bir yola girilmesine de sebebiyet verebilir. Mesela burada ki dağılımı olarak yazar ödülün yarısını aldığını düşünelim. Bir çok steem kullanıcısı burada botlarla çalıştığı için bu durum da bot kullanmaktan vazgecebilirler. Ben kendimden örnek vereyim. Eğer ki bir bota 1 sbd yollarsam ve bu bot bana 1.5$ değerinde oy kullanırsa ben bundan büyük zarar ederim. çünkü yarısı begenenlere gidecek bu ödülün ve benim elimde kalan para yatırımımın çok altında kalacak. Bence ödül dağılımın da yapılan değişiklikler avantaj sağlayacak gibi görünse de steemit kullanıcıların yatırım yapmalarına engel teşkil edebilir. Olsun yatırım yapmasınlar dediğimizde de sonuç olarak yine biz zarar görürüz çünkü bu sistem kripto para sistemi. Bu piyasa da dengeleri belirleyen şey arz ve talep. Kimse steem coin yada sbd almazsa bunların değeri düşecektir. Bu durumda da steemitin değeri kalmayacaktır. Diğer konu olan reklama gelecek olursak eğer. Bu şuan da bence bu sisteme ters düşen birşey. Bu sistem bu tür yatırımlarla şuanda kazanç getirmez bence. Buradaki reklamlar bize küçük miktarlar kazandırabilir ancak bu küçük miktarlar şuanki steemit mantığına zarar verebilir. Bircoğumuz yeni kullanıcıyız burda. Zamanla mantığını kavramaya anlamaya başlıyoruz. Ben mesela hala ödül dağılımında ki matematiksel mantığı araştırıyorum. Eski sistem basitti ancak şuan ki sistemin neye göre hesaplandığını anlayamadım. Bir iki ay önce benim yeni katıldığım zamanlarda steem fiyatının üç dört dolar olması sebebiyle burada kazanç sağlamak daha kolaydı ancak şuanda buraya yatırım yapsanız bile bu daha da zorlaştı. Düzeleçeğine inanıyorum ancak bunun ne zaman olacağını hiç bilmiyorum. Bu nedenle size tavsiye edebilceğim en önemli şey burayı biraz daha tanımanız olacaktır. Yatırım yapmadan biryerlere gelmek bence de çok zor ancak yatırım yapma kısmına gelene kadar da birçok şeyi anlamak önemli. ben buraya ufak bir miktar yatırım ancak şuanda bu yatırımım fiyat düştüğü için zarar ediyor. Uzun yazdığımın farkındayım ancak düşüncelerimi net birşekilde aktarmak istedim. @rgirgin umarım sıkılmamışsınızdır :)

Elinize sağlık hocam. Gayet güzel özetlemişsiniz.

Sağolun hocam.

Estağfurullah onca zahmete girip açıklamada bulunmuşsunuz, sıkılmak sözkonusu değil. Çok teşekkür ederim açıklamalarınız için. Uzun vadeli düşünülürse steemit yatırımlarından zarar edilebileceğini düşünmüyorum. Ayrıca yatırım da bilinçli yapılmalı elbette. Boğada fiyat zirveye çıkmışken yapılmaz. Ancak imkanı olan için şu anki dönem yatırıma uygun. Elbette daha fazla düşme ihtimali dikkate alınıp kademe kademe yapılmalı. Teknik analizleri incelenmeli. Bilinçli yatırımcı trade yaparak da, SP yükseltip kürasyon geliri ve botlara kendi içeriklerini oylatarak da kazanabilir diye düşünüyorum. Kaliteli içerik üretiyorsa botlara kendi içeriğini oylatarak trend listelerine girip hızla SP gücü yüksek takipçiler de kazanabilir. Neticede herkes çok kazanan kaliteli içerikleri oyalamak ister ki kendisi de kazanabilsin. Şu an ekonomik olarak müsait değilim ve zaten ekosistemi yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum. İleride imkanım olursa bu yöntemleri deneyebilirim. Tekrar teşekkürler bilgilerinizi paylaşma inceliği gösterdiğiniz için.

Valla hocam siz aslında yeni olduğunuz halde birçok şeyi öğrenmişsiniz bile. Yolunuz açık olsun şimdiden umarım güzel kazançlar elde edersiniz. Bu arada steempress'i duydunuz mu hiç. Gördüğüm kadarıyla siteniz var. Bu sitede sürekli olarak yayın yapan biriyseniz steempress sayesinde burada ufak da olsa kazanç elde edebilirsiniz.

Sitemde at yarışı yazarlığı yapıyorum. Dolayısıyla her gün yeni içerik ekleniyor ama at yarışı yorum ve tahminleri steemit ortamı için uygun olmaz sanırım. Bir de kriptoparalarla ilgili bir sitem var. Onun için kullanırım olmazsa.

Sizin gibi değerli dostlar sayesinde öğrenmeye çalışıyorum. steempress'i duymamıştım, araştıracağım. Teşekkürler.

https://discord.gg/pJrV3Vh discord katılım linki burada türkçe bölümü var destek alabilirsin oradan. @steempress-io buda steempress steemit hesabı

İlginize gerçekten çok teşekkür ederim. Sayenizde epeyce bilgi edindim.

umarım sistem gelişirde ülkemizin döviz sıkıntısı çektiği zamanlarda ülkemize döviz getiririz. :D

Hepimizin temennisi o hocam 😊

İtibar puanım bugün 28'di. Bir anda 34'e çıktı. Yorumlara katılmaktan başka bir şey de yapmadım. Fakat her gün mümkün olduğunca yorumlara katılmaya çalışıyordum, hiç bir anda böyle bir artış olmamıştı. İtibar puanı konusunda sistem nasıl işliyor acaba?

itibar puanını arttıran @kusadasi olmuş anladığım kadarıyla. İtibar puanı yüksek kullanıcılar sana oy verdiğinde itibar puanın o oy değeriyle orantılı olarak artıyor. bu konu biraz uzun o nedenle ayrıntılı makale bulabilirsem link atarım.@rgingin

Hımm anladım. Teşekkürler. @kusadasi da eksik olmasın. Teşekkür ederim desteği için.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62007.73
ETH 2389.39
USDT 1.00
SBD 2.49