You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşme #3 : Hesap otomasyonu

in #tr6 years ago

Paylaşım ve övgüler için teşekkür ederim. Ben de, kürasyon ödülü için Utopian paylaşımlarına vb. oy verdim. Baktım TR'deki oyların getirilerinden -öyle ahım şahım- bir farkı yok. Dışarıya oy vermeyi tamamen bıraktım.

Sort:  

Ne demek, asıl ben teşekkür ederim. Platforma katıldığımdan beri sizden hem çok şey öğrendim hem de desteğinizi gördüm pek çok kere. SoruCevap hesabındaki değişimi de bugün gördüm, bence çok güzel gelişebilir.

Kürasyon ödülüyle ilgili bir süredir farklı farklı şeyler deniyorum ve anladığım şey şu, 30 dakika bekle vs gibi bilgilere çaylaklar olarak olaya çok düz bakıyoruz. Bununla ilgili de bir yazı yazacağım kendi deneylerimden elde ettiğim verilerle. 0.001'lik oy ile nasıl 0.028'lik kürasyon ödülü aldığımı anlatmasam olmaz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24