You are viewing a single comment's thread from:

RE: Power UP YapmaMAnın Önemi (Hodl'a Hayır)

in #tr5 years ago

Karikatür güzelmiş :) Denize düşen Riple'ye sarıldı hocam. Son altı ayda kazandıran tek tük yatırım aracından (Dikkat! kripto değil :)) biriymiş XRP. KLNMA bile almışlığım var. Yeter ki para kazandırsın. Bağlılık değil yani hocam :D

Sort:  

// Yazacaklarım direk şahsınıza değil hocam, lütfen yanlış anlaşılmasın. Eleştirim Ripple'a. Üstteki linklerde de değinildiği gibi, Ripple'ın kuzu postu giymiş kurt olduğunu görmemiz lazım.

"Gençlerin mutluluğu için" deyip düğün kredisi veren ama bi aksaklıkta o gençlerin neyi var neyi yok Haczeden bankalara uşaklık ediyor ripple.

Bu yüzden, "Çocuk ticaretinde de para var" diye çoçuk al-sat işine girmekle Ripple'da para var deyip XRP al-sat işine girmek aynı kapıya çıkıyor.

(Yoo gerçekten abartyorum. Ve öylesine bi örnek olsun diye "çocuk"lardan bahsetmiyorum. Gerçekten çocukları kast ediyorum.
Zincirin çok değil bir kaç halka sonrasına bakıyorum
Bkz: 2008 dünya krizi (big short belgesel/film)
Bkz: İmar bank, pamuk bank, yaşar bank, tütün bank, Ege bank..
40 Binden fazla kişi işsiz kaldı, sigortası kesildiği için sağlığından ve canından olanlar oldu. Bu katliama sebep olan kaç banka ceza aldı? SIFIR.
Kaç kişi ceza aldı: Yeni göreve başlamış alakasız BİR tane asistan
Ege bank'ın içini boşaltma görüntüleri ortaya çıktı, dava açıldı, ne oldu? Zaman aşımı
Bu ekonomik çöküntünün yükünü kim çekti? Sen ben esnaf öğretmen.. kendisinin şimdisiyle, çocuğunun geleceğiyle ödedi, hala ödüyoruz..
Cem Uzan ne yapıyor? Monoco yürüyüşü)

Söylediklerinize noktasına, virgülüne kadar katılıyorum hocam. Ancak bankalara ters işlem açabilmek için sermaye biriktirmek lazım. KLNMA örneğini aynı konuyu vurgulamak için verdim. Değilse Söyle(N)mekten öte bir şey yapamıyoruz.

KLNMA 'yı adını duymadığım, xrp gibi bir şey sanmıştım :) Borsadaki Kalkınma bankasından bahsediyorsunuz sanırım :)

Evet hocam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98