Gönderim ve oylama oranları sabitlendi

in #tr7 years ago (edited)

Günaydın arkadaşlar. Gönderim ve oylama oranlarını sabitledim.

Oylama oranı 2.5 kat olarak belirlendi. Ancak oylama yaparken küçük farklar gerçekleşebilir. Örneğin; 0.1 SBD'link bir gönderime 0.24-0.26 şeklinde oylar alabilirsiniz

Gönderimleri de sabitledim. Amaç hesaplama işlemlerine vakit çaldırmamak :) 0.1, 0.5 ve 1 SBD'lik üç farklı gönderim yapabilirsiniz. Lütfen gönderim yaparken bu üç seçenekten birini kullanın.

İyi eğlenceler, bol kazançlar.
@anadolu Trail: Steemauto, Streemian

Turkiye.jpeg

Sort:  

Selam şimdi 1sbd lik gönderdik. Bana 2.5$oy gelicek. 1.25 power a 1.25bana dönücek yani hem ufak kazanç hemde power artacak doğrumu anladım hocam? Yeni öğreniyorum mahsur gör

Evet. Aynen öyle hocam. Yalnız %25'te kürasyon düşün.

Seems very interesting if I am understand correctly as I use Google Translator.

You got a 3.96% upvote from @postpromoter courtesy of @anadolu!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Koay gelsin hayırlı işler.

Sağolasın hocam. Size de.

1 sbd gönderdim bakalım, ne kadar eski post kabul ediyor sistem

Manuel oylama hocam :) Genelde 5 güne kadar olanlara oy veriyorum.

Hayırlı işler, bol kazançlar :)

Teşekkürler. Hepimize hocam.

nasil katilim sagliyorum burda daha yeniyim fazla birsey bilmiyorum.

Memo kısmına oylanmasını istediğiniz paylaşımın linkini ekleyerek 0.1, 0.5 veya 1 SBD göndererek 2.5 kat oy alabilirsiniz.

Merabalar ben bu gönderi için transfer etmiştim gözünüzden kaçtı galiba kontrol eder misiniz ?

https://steemit.com/tr/@inmybrain/gecmisten-bu-guene-ripple-cointurk-11-proje-68baa326f6798

Yok hocam diğer hesapla oyladım. Bunun sp de sıkıntı vardı. @sorucevap diğer hesap.

deneme amacli 0.5 sbd gonderdim kazancli olur ise surekli 1 sbd gonderi yaparim https://steemit.com/dmania/@mesutkrgln/heck-zg1hbmlh-0tyy7

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57959.67
ETH 2343.73
USDT 1.00
SBD 2.44