@anadolu Günlük Rapor, 20.11.2017

in #tr7 years ago

Önceki yazımda Steemit'te Türkçe içerik üreten, aktif kullanıcıları oylama konusunda destekleyeceğimi duyurmuştum. Listeye bir kaç kişi daha ekledim. Oylama oranını %5'e(ortalama değer: 0.04$) düşürdüm. Amaç daha fazla kişiye destek olmak. Bu arada, hesap günlük 1.250 SP'den fazla küratörlük ödülü kazanmaya başladı.

Listeye giren kullanıcılar: @stmtazerbaijan, @kubraa, @liberta, @webcube, @buseulker, @eylulelif, @pafulim, @suhayunus, @ozanyaman, @alpyasar

@anadolu'ya 0.1 SBD göndererek 0.2$'ı hedefleyen bir oy alabilirsiniz. Görüşmek üzere.

22007539_118653855514978_3131869389844545042_n.jpg

Sort:  

Listeye nasıl girebiliriz ?

"Steemit'te Türkçe içerik üreten, aktif kullanıcıları oylama konusunda destekleyeceğimi" diye belirtilmiş.

Kaliteli içerik üretmeye devam edin. Ayrıca birşey yapmanıza gerek yok.

teşekkürler yardımlar için

Rica ederim.

Merhaba öncelikle bu listeye girmek için ne yapmam gerekiyor yaklasik 1 haftadir aktif olarak kullanmaktayim :)

Araştırmaya, öğrenmeye devam edin. Zamanla keşfedilir içerikleriniz, hesabınız.

Tamamdır elimden geleni yapacağım :)

teşekkürler destekleriniz için.

Ben teşekkür ederim @serpilem

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 32.0% @aqibwarsi upgoat, thanks to @anadolu
It consists of $1.93 vote and $0.64 curation
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Listenizde bulunmaktan onur duyarım, teşekkür ederim

Ben teşekkür ederim.

Tebrikler,paylaşımlarınıza baktım da çok yararlı,yalnız bu paylaştığınız bilgiler tarafımızca bulunabilecek hususlar,yararsız demiyorum kesinlikle yanlış anlaşılmasın,ancak keşke bunları ingilizce de paylaşıyor olsanız.
Başarılar diliyorum tekrar,daha iyisi olman içindi tavsiyem,bol şans

Yorum için teşekkürler :)

Çok sevindim.Çok teşekkürler

Kaliteli içerikleriniz ışık oluyor

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55214.91
ETH 2471.87
USDT 1.00
SBD 2.24