@anadolu Grup Kuruyor

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar. Bu hesabı açtığımda Türkçe, kaliteli içerik üreten kullanıcıları destekleyeceğimi duyurmuştum. Daha sonra gönderimlere iki kat oy vereceğimi vb. duyurdum. Ancak etkin olarak kullanılmadı. Kaliteli içerik üreten kullanıcılardan bir grup oluşturma kararı verdim. Artık dönemsel ödemelerle oylama yapacağım. Aynı zamanda grup arasında iletişim imkanı oluşturarak bilgi paylaşımı sağlayacağım. Grup olgunlaştıkça farklı etkinliklerimiz de olacak. Gelelim ilk oluşumun nasıl olacağına;

  • Ödemeler Steem ile yapılacak. @anadolu hesabına Steem göndererek gruba kaydolabilecek veya kayıt yenileyebileceksiniz. Ancak Steem göndermek yeterli değil. Hesabınız incelenecek. Sadece kaliteli paylaşım yapanlar gruba alınacak. Gruba kabul edilmeyen kişilerin gönderimleri iade edilecek.
  • Ödemeler şimdilik haftalık olarak alınacak. Daha sonra aylık olarak ödeme almaya başlayacağız.
  • Giriş ücretimiz şu anda haftalık 1 Steem. Zamanla bu fiyat artacak. Haftalık ödemeyi yapmayan gruptan çıkarılacak. Gruba kabul edilirseniz gerekli bilgiler cüzdanınıza gönderilecek.
  • @anadolu grup üyeliği ücretinden fazlasını kazandırmayı garanti eder. Hedefimiz en az iki kat fazla kazandırmaktır. Bu oranın bir buçuk kata düştüğü veya üç-dört kata çıktığı zamanlar olacaktır.
  • En önemlisi grup içindeki bilgi paylaşımıdır. Sadece bunun için bile bahsedilen ücreti ödemeye değer.

Not: Bu oluşum "Steemit Türkiye Topluluğu"na bir alternatif değildir. Topluluğumuzu şimdiye kadar destekledik, destekleyeceğiz.

Amacımız; kaliteli içerik üreten yüksek seviye bir kazanç grubu oluşturmak, topluluğun tamamını desteklemek ve Steemit'in ülkemizde yaygınlaşmasını sağlamaktır.

Aklınıza takılan soruları yorum olarak paylaşabilirsiniz. Başlayalım...

Görsel kaynağı: link

Sort:  

Nereden katıla bilirim?

Bu hesaba 1 Steem veya değerinde SBD göndererek başvuru yapabilirsiniz. Üyelik ücreti haftalıktır.

Güzel bir yaklaşım olmuş, fakat ben henüz gelişemediğim için yeterli steem yok, ama paylaşımlarıma bakmanızı tavsiye ederim :)

Tabiki. Zamanla o da olur. Paylaşıma devam :)

Ben de hesabımı yeni açtım. Orjinal içerik paylaşacağım katılmak isterim

Tabi ki. Kaliteli içerik üretin yeter ki. Yanınızdayız.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 43.0% @reggaemuffin christmas upgoat, thanks to @sorucevap
Want a christmas boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @anadolu to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ibrahim from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Üzdü daha çok yeniyim henüz hesabımda para birikmedi. Kaliteli içerikler ilgi çekici içerikler paylaşmaya çalışıyorum yer almak isterim . Bir kaç güne 1 steem olur hesabımda diye umuyorum bende katılmak istiyorum grubunuza. Tr ye destekleriniz için cok teşekkür ederiz

Paylaşımlarınız kaliteliyse oy vererek kazandırırız 1 Steem'i merak etmeyin.

Teşekkür ederim desteklerinizi bekliyorum

Bende katilmak isterim

Tabi ki. 1 Steem göndererek başvuru yapabilirsiniz.

Ben anadoludan hiç oy almadım :( acaba bu sistemden önce de bir şey mi yapmam gerekiyordu oy alabilmek için?
Yeni oluşturulan topluluğa da katılmak isterdim ama 1 steem'im yok #sadstory :D

Denk gelmemiştir hocam. Bu aralar bayağı meşguldüm. Kullanıcı adı güzelmiş :) Oylayarak kazandırırız size 1 Steem'i sıkıntı değil.

Teşekkür ederim 😎
Destek konusu için ayrı teşekkür ederim :)

Desteğinizi eksik etmediginiz için teşekkür ediyorum ben size . @anadolu

Rica ederim ne demek.

TR topluluğuna desteğiniz için teşekkür ederim.

Rica ederim hocam.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65814.16
ETH 3444.84
USDT 1.00
SBD 2.64