@anadolu'dan, Türkçe içerik üreten kullanıcılara büyük kıyak

in #tr6 years ago (edited)

Günaydın arkadaşlar. Önceki yazımda belirli bir gönderim karşılığında oylama işlemlerine başladığımı duyurmuştum. Oranları biraz daha yükselttim.

@anadolu hesabına 0.1$ - 1$ arası SBD göndererek 3 kat kazandırmayı hedefleyen bir oy alabilirsiniz. 0.1$, 0.2$, 0.5$, 1$ vb. düz hesap gönderim yaparak işimi kolaylaştırırsanız sevinirim. Bot değiliz sonuçta :)

Oylama için bir kaç şartım var;

  • Türkçe içeriklere oylama yapıyorum.
  • Paylaşımınız Steemit kurallarına ve genel etiğe uygun olmalı.

Daha önce @sorucevap hesabımda "Steemit'te Hesapları Nasıl Geliştiririz? Botlar. başlıklı bir yazı yazmıştım. Okumanızı tavsiye ederim.

İyi eğlenceler, bol kazançlar.

İletişim: https://discord.gg/G6JCyRd
Streemian Trail: https://streemian.com/profile/curationtrail/trailing/958

Resim2.png

Sort:  

Denemek için çoğunluğunu Türkçe yazdığım bir içeriğim için gönderdim. Ancak Türkiye'deki kitleye ulaşmak benim açımdan gerçekten zor oluyor. Umarım @anadolu vereceği oylar ile bana bu konuda yardımcı olur.

Peki ya Azerbaycanca olsa yazi? :)

Olur hocam niye olmasın

sagolun :) peki gunluk post limiti varmi?

3 katı oy harika olacak. Çok teşekkürler @anadolu

Ben teşekkür ederim.

Ben çeviri işlemi yapiym İngilizce Türkçe olurmu peki

Paylaşımda Türkçe bilenlerin okuyup yararlanabileceği kadar içerik olduğu sürece sorun yok.

güzel teklif, yararlanmak lazım)

Teşekkür ederim Revan.

Para göndermeyi bilmiyorum zira henüz param da yok, olunca denemek lazım :)

Evet. Benim bildiğim en karlı oylama :)

Birgun bende boyle yapacam ama simdi sizle ilerlemeyi tercih ediyorum

Teşekkür ederim. Umarım hedefleriniz gerçekleşir.

Direk hesabınıza gönderim yaptıktan sonra herhangi bir başka şart var mı? Nasıl oy alacağız?

Başka bir şey yapmanıza gerek yok. Memo kısmına link ekkeyin yeterli.

0,1 gönderdim ancak, referans link paylaşımını uygun bulunmadığından iade edildi.

tekrar gönderince oldu, arada bir heralde referans link paylaşımı uygun değildir uyarısı verip iade ediyor. Bu arada upvote yapıldı, teşekkürler.

Kullandım ve çok da güzel oldu, teşekkürler anadolu :)

Ben teşekkür ederim.

Şimdi size ne gönderirsem üç katını mı kazanacağım inşallah

Evet. Minimum 0.1 SBD göndererek 3 katı hedefleyen oy alabilirsiniz.

en fazla 1 sbd. günde kaç kez yararlanabiliriz.gün sınırlamanız nedir ?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61672.72
ETH 2996.85
USDT 1.00
SBD 3.78