Nihayet TL İle Steem Alabileceğiz! [CPXTurk&Gobaba Projesi]

in #tr6 years ago

gobaba_1200.png

Feed'ime göz atarken "Coinplugturk-Gobaba Ortaklığı , Steem / TL Marketi Yakın Zamanda Açılacak" başlığını görünce gerçekten çok heyecanlandım. Çok uzun bir süre olmasa da Steemit'i kullanan ve oldukça seven birisi olarak TL ile işlem yapabileceğimiz bir platformun oluşturulması benim için harika. Eminim bütün Türk Steemit severler için de bu proje harika olacaktır. "Gobaba" ismiyle müsemma Baba bir platform gerçekten. Üyelik işlemleri çok kolay ve hızlı.

[email protected] email adresim ile hemen üye oldum.

Ekran Alıntısı1.PNG

Üye olduktan sonra hemen Gobaba'yı incelemeye başladım. İlk izlenimlerim oldukça sade, anlaşılır ve göze hitap eden bir arayüz oluşturduklarıydı. Daha detaylı inceleyince ve kullandıkça eminim diğer bütün güzel özelliklerine de hakim olacağım.
Ekran Alıntısı2.PNG

Bana kalırsa siz de bu platforma kaydolmakta geç kalmayın. Aşağıdaki linki tıklayarak kolayca üye olabilirsiniz.

REFERANS LİNKİ: https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63732.43
ETH 3135.73
USDT 1.00
SBD 3.83