You are viewing a single comment's thread from:

RE: Three Sunny Days in Porto - Porto'da Üç Güneşli Gün

in #tr7 years ago

Yazıyı beğendim, şimdi sıra parmaklarda;
Ellerinize sağlık çok güzel br yazı olmuş

Sort:  

Beğenmenize sevindim, parmaklara teşekkürlerimi sunuyorum :)

Küçük bir hatırlatmada bulunmak isterim. Postlarınızın altına @OriginalWorks yazarsanız, postunuzun orjinal bir içerik olduğunu belirten bir yorum ve bir upvote kazanırsınız. Bu upvote postunuzun hakettiği değer için küçük bir miktar olur ama yine de ilk bir saat içinde aldığınız oylar çok önemlidr. Yazdığınız taglerde hot veya trend olmanızı sağlar bu da yazınızın birçok insana ulşamasını sağlar.

Bunun yanında gezi yazılarının başına İngilizce bir kaç cümle yazarsanız yabancı steemerlar içeriğin kısmen ne ile ilgili olduğunu anlar. Belki sadece fotoları bakıp beğenebilirler.
Yazılarınızın devamını dilerim :)

Bilgi verdiğiniz için çok teşekkür ederim :) Türkçe paylaşımlarımı diğer dillere de çevirip yayınlamayı düşündüğüm için yazılarda dilleri karıştırmıyorum şimdilik.

@sweetsssj gibi yazarlar bir postu iki dil ile yazıyor. Kendisi steemin en başarılı yazarı olabilir. Tabi sizinki de bir yöntem

Hmm haklısınız :) Ben dilleri karıştırmazsam daha iyi olabilir diye düşünmüştüm işin başında ama bahsettiğiniz yazarın profiline göz atmamla benim de fikrim değişti. Sanırım bundan sonra ben de çok dilli yazacağım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62512.15
ETH 2436.07
USDT 1.00
SBD 2.66