Kick boks'ta ilk günüm 👊My first day at kick boxing 💪 킥복싱 나의 첫 날

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar bu gün sizlere yeni başladığım kick boks tan bahsedeceğim. İlk başta spor salonuna kick bokstakileri izlemeye gittim nedir nasıl yapıyorlar diye sonra hocayla konuştum falan derken günleri sordum günleri  pazartesi, Çarşamba ve cumaymış saatleri ise 20:30 ile 22:00 arasında tamda bana uyuyor :) fakat pazartesi günü kick boks dersinden önce karate dersi olduğu için saat 21:00 de başlayıp 22:30 da bitiyor .

Bende pazartesi 20:30 da gittim bilmediğim için meğersem erken gitmiş oldum ama olsun kötü mü oldu ? Tabiikide hayır iyi oldu karate dersini izlemiş oldum :)

Kick boks taki ilk günümü hemen kısaca anlatayım ilk başta 30 dakikaya yakın ısındık; koştuk, bacak açtık ve bir kaç yumruk hareketi ile bitirdik . Sonra antrenmana başladık tabi ben yeni başladığım için malzemem yok o yüzden fazla zorlamadan boks torbasıyla çalıştım. Çalıştığım hareket sol sağ direkt ve sol kroşe ayrıca sol tekme (push).

Benim sol elim ve ayağım zayıf olduğu için ilk başlarda biraz zorlandım fakat sonrasında alıştım şuan gayet iyi . Biraz fazla zorladım galiba sol elimin üstü hafifçe soyuldu çünkü bende daha el bandajı da yok Çarşamba günü salona gelicekmiş ordan alıcam .

Kısaca kick boks taki ilk günüm yorucu geçti ve üstümdeki herşey sanki su dökülmüş gibi terledi , bir dahaki gidişimde hazırlıklı gidicem . Tavsiyelerinizi ve sorularınızı yoruma yazabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım :)

[ENGLİSH]


Hello friends today I will tell you about kick boxing I just started. First of all, I went to watch the kick bokes at the sports hall and I talked to the hocayle about how they are doing what I mean. They say that the days are on monday between Mondays and Wednesdays and between 20:30 and 22:00 pm :) but it is karate lesson on monday Starts at 21:00 and ends at 22:30.

I went early Monday at 20:30 because I did not know I was gone early but was it a bad guy? Of course I watched the karate lesson that was no good :)

Kick the first day of boxing jewelery briefly, I first got up close to 30 minutes; We ran, opened the leg and finished with a few punches. Then I started training, of course I did not have the material for the new start I worked with the punching bag more than a hundred times. The movement I'm working on is to the left of the right and the left claw is also the left kick (push).

I was a bit tough at first because my left was eliminated and my foot was weak, but I am used to it afterwards. I guess I forced myself a little too much, because the left was stripped slightly, because I do not have any more bandages on my hands.

In short, the kickboxing tactic was exhausting on the first day, and everything in my supermassed as if the water had been spilled, and I was ready to go on a further journey. You can write down your suggestions and questions and I will try to help as much as I can.

[KR]

안녕하세요 친구, 난 당신에게 내가 킥복싱의 하루 시작이 새로운 진단을 말할 것이다. 나는 킥복싱 그들은 내가 hocayla 월요일, 수요일 얘기 무언가를 말하는 일을 요구하고 20:30부터 22:00 사이에 권리 나에게 맞는 경우 시간  큐 일 후에이를 어떻게 첫번째 체육관의 사람들을 만나러 갔다 :)하지만 월요일 킥복싱 수업 전에 공수 교훈 21시에서 22시 반 사이, 끝에서 시작.

나는 나를 월요일 20시 반 일찍 사라 할 MEK하지 않기 때문에 나는에 갔다,하지만 난 나쁜거야? 나는 공수 과정은 더 좋은  없었다보고되었다 :

내가 잠시 지금 내 첫 번째 킥복싱, 타이는 첫 날 우리가 30 분 가까이 따뜻하게을 설명하게; 우리는 실행 우리는 열 그리고 우리는 몇 주먹 다리 운동 마쳤다. 그 다음 우리는 내가 새로운 시작을하지 않아도 너무 많은 물질로 일한 주제를 시작하지 않고 훈련 권투 가방을 시작했다. 또한 직접 킥 (푸시)를 왼쪽으로 왼쪽으로 이동하고 오른쪽과 왼쪽 훅을했다.

나는 처음에 조금 약한 내 왼쪽 손과 내 발을 강요하지만 난 괜찮아에 이제 익숙해 있었다. 나는 내가 수요일에 홀에 와서 거기에가는 것보다 더 할게요 한편 붕대라고 생각하지 않기 때문에 좀 더 부드럽게 내 왼쪽 손의 상단을 벗겨 강제로.

간단히 권투 타키가 첫날 소진 통과하고 위의 모든 물이 땀으로 내 던지기 경우, 나는 내 옆에 출발을 준비 갈 것 킥. 당신의 검토를 말하고, 내가 도우려고 내가 할 수있는 최선으로 당신은 당신의 질문을 작성할 수 있습니다 :

Sort:  

Merhaba @alperen oncelikle yeni hobin icin seni tebrik ederim. Birkac ay once baslamis biri olarak sunu soyleyecegim: Bandajin olmazsa gercekten cok zorlanirsin. Tavsiyem iyi bir bandaji hemen alip duzgunce baglamayi ogrenmen (yanlis baglaninca da cok sorun cikariyor). Inanilmaz zevkli bir spor ve muhtesem bir workout. Tekrar iyi sanslar yolun acik olsun 💪 👊

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55851.69
ETH 2536.36
USDT 1.00
SBD 2.23