Steem Dollars Hızlı Düşüyor! Dijital Paralar Değer Kaybediyor.

in #tr7 years ago

123.png
Dijital paralardaki dün ki hafif kıpırdanmanın ardından bugün yine genel olarak bir düşüş var.
12.png

Yılsonu geldi bitcoin'in fiyatını 20 bin $ dan kapatacağı beklentileri şimdilik pek gerçekleşecek gibi durmuyor. Birçok ülkenin bitcoin başta olmak üzere dijital paralara olumsuz tavrı da bu düşüş de etkili olmuş olabilir.

Hepimizin beklentisi başta Steem ve Steem Dollars'ın değer kazanması :) bakalım neler olacak. Yeni yıl umarım dijital para yılı olur ve ülkelerde bu yeni süper teknoloji hakkında fikirlerini olumlu yönde değiştirirler.

image source: 1 , 2

Sort:  

nice post

Ben 10 beklerken 7 oldu

Ben ocak ayında piyasanın hareketleneceğini düşünüyorum. Zira Astroloji de buna işaret ediyor. Borsada canlanmayı gösteriyor.

Ben bitcoin in önümüzdeki 2 yıl içinde 100 bin dolar olacağını düşünüyorum

Normal yıl sonu.Yeni yılın şubatından itibaren tekrar yükselir.Ama önümüzdeki ocak ayı çok önemli.

Herkes bitcoinden büyük beklentilere girince popülaritesi arttı tabii bunun da düşüşle ilgisi olabilir.

Artısın artık be kardeşim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64614.75
ETH 3444.80
USDT 1.00
SBD 2.55