Ramazan Ayı "Bereket Ayı" [Cointurk 30.Projesi] (alkmaar#5162)

in #tr6 years ago

ramazan.jpg

image source: 1

Ramazan Ayı Nedir?

Bin aydan daha hayırlı Ramazan ayıdır. Kuran'ı Kerim'in indirilmeye başlandığı mübarek ay. Ve Kadir gecesinin içinde bulunduğu muhteşem bir ay.

Ramazan ayı sadece aç kalma ayı değildir. Aç kalmamızın da birçok nedeni var. Hem sağlığımız için faydalı hemde diğer aç insanların halinden anlamamızı sağlamak açısından da güzel bir aydır. Hem ibadet yapmamızı teşvik edici bir ay hemde diğer ihtiyaç sahibi insanlara bol bol yardımda bulunmak için muhteşem bir fırsat ayıdır. Yani bize unutacağımız birçok iyi yönümüzü tekrar hatırlatıcı bir aydır. Allah'a olan ibadeti ve yardıma muhtaç insanlara yardımı unutmamak dileği ile.

20180527_215937yeni.jpg

Ramazan Ayı Bereket Ayı, Ramazan Ayı Yardımlaşma Ayı..

Elimizden geldiği sürece sadece Ramazan ayı değil diğer aylarda da yardım ve yardımlaşmada bulunmak gerçekten çok önemli. Hayatta bazen herşey dört dörtlük gitmeyebilir. Öyle biran gelirki elimizdeki herşeyi kaybedebiliriz. Geçmişimde babamın durumunun hiç iyi olmadığı zamanlarda oldu. Çok iyi zamanlarımızda oldu. Ve o zorlu dönemde çevremizdeki insanlar ve akrabalarımız yanımızda oldu. Bize yardımlarını esirgemediler. Bende büyüdüm Allah'a şükür kendi yağımızda kavruluyoruz ve birşeyler sahibi olduk. Ve her zaman elimden geldiği sürece insanlara yardım etmeye çalıştım ve yardımda bulundum da.

Ramazan ayları genelde ay sonu yardımlarımızı yaparız bu sefer @kusadasi projesi ile biraz öne aldık. Ramazan kolisi hazırlayan bir marketten kolimizi alıp ihtiyacı olan aileye teslim ettik. Bunda payı olan kusadasi ekibinede teşekkürler. Steemit'de yapılan yardımlaşmalara genellikle elimden geldiğinde katılıyorum. Bizden 1 giden bize 1000 olarak geri dönecektir. Eli bol gönlü bol insan olabilmek bence en önemli şeylerden birisi.

Çok Güzel Bir Söz Duymuştum Bir Hoca'dan . Bir ihtiyaç sahibine ya da muhtaca yardımda bulunan Allah'a borç vermiş sayılır ve karşılığını mükafatını Öbür Dünya'da kat kat alacaktır. Gerçekten çok güzel bir söz ve bunu Allah söylüyor.

Proje Tavsiyesi

Daha öncede tavsiye de bulunmuştum. Kan bağışı yapıp bir görseli eklemek. Yüzümüzün çıkmasına gerek de yok. Kan bağışı ardından kağıd verip mesaj atıyorlar bunların resmi de eklenebilir. Yüzlerce hasta kan ihtiyacı duyuyor ve insanlara hayat vermiş olacağız. Güzel bir proje olacak düşüncesindeyim.

Sort:  

Hayırlı Ramazanlar. Yeni proje tavsiyeniz de süper bir fikir ;)

Hayırlı Ramazanlar. Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68154.08
ETH 3274.07
USDT 1.00
SBD 2.66