Minnowbooster ile Arkadaşınıza 3 Kat "SBD" Kazandırın.

in #tr7 years ago

minnow2.jpg
Minnowbooster yeni yıl öncesi 3 kat ödül kazandırıyor. Ödül'ü kazanmak için ise bir arkadaşınız tarafından Minnowbooster'a sbd gönderilmesi gerekiyor kendi yazınızı oylatmanız ise kabul edilmiyor.

%150-%300 arası ödül kazandırın.

Örneğin eşimin @thegossip hesabından @minnowbooster 'a 6,1 lik Sbd gönderdik ödül olarak bir önceki yazımda 22,30 $'lık oy verdi. bunun 11 $'lık kısmı tekrar Sbd olarak gelecek kalan 11 $ 'lık kısmı ise steem power olarak hesaba yansıyacak. Nerden baksanız 5 SBD kardayız ve artı olarak steem power'ınız artıyor.

Arkadaşınıza aşağıdaki gibi memo alanına yazı linkini ve ön kısmına "gift" yazısını ekleyerek ödül kazandırabilirsiniz.

minnowbooster.png

Ayrıntılı bilgi için
https://steemit.com/minnowbooster/@minnowbooster/christmas-animals-and-bigger-upvotes

image source: @minnowbooster

Sort:  

mhb @alkmar 11 $'lık kısmı tekrar Sbd olarak gelecek kalan 11 $ 'lık kısmı ise steem power olarak hesaba yansıyacak. Nerden baksanız 5 SBD kardayız ve artı olarak steem power'ınız artıyor. ilk 11 $ kısmı 11 sbd mi 11 amerikan doları mı aydınlatır mısın?

11 SBD olarak geliyor. Biraz geç cevap oldu ama yeni gördüm :)

Sorun değil geç olsun güç olmasin;)) canınız saolsun.

very informative blog to buy upvote, please support me

bilgi icin tesekkurler

teşekkür ederim paylaşım için denedik oldu:)

ilginç bişey denemek lazım

Teşekkürler dostum, kullanmayalı çok olmuştu. Gerçekten denemeye değer.

Merhaba, gönderilen SBD max miktarı var mı ve bir kerelik mi sadece?

biz bir defa 6 sbd denedik bir defada 13 sbd denedik. ikisinde de oylama aldık karşılıklı yaptık toplamda 4 oy aldık.

Hocam bende yaptım arkadaşım gönderdi hatta ama benim konuma bot gelmedi nie acaba

Şimdi baktım 0,4 sbd atıp 1,18 $ kazanmışsınız.

Aynen hocam dün 1 saat 40 dk geç geldi ondan hocam siz ne kadar yatirdiniz ne kadar aldınız bu şekilde kâr elde edilirmi

13 sbd de 74 $' verdi. Şuan karlı gözüküyor. 6 sbd de 34 $ verdi.

Baya karlı bir iş

arkadaşınız minnowbooster'a mı gönderdi. kullanıcı adını verirseniz gönderen arkadaşınızın bakıyım.

Kampanya devam mi hala yani simdi ablam benim.icin gonderip benim.icin oylama yaptiracak dogru anladim demi benim son yazimin linkini memo kismina yapistiracak

Peki ayni sekilde ben de onun icin yapabilir miym

Evet aynen öyle. Memo alanına başa "gift" yazısını eklemeyi unutmayın. Yılbaşına kadar sürecek miş.

Ablam benim yazimi ben ablamin yazisini yollayabilir miyiz

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58797.87
ETH 2500.17
USDT 1.00
SBD 2.50