Google Haritalar uygulaması ve Faydaları..

in #tr6 years ago

20180618_140659.png

Google Haritalar

Google'ın sunmuş olduğu harika uygulamalarından birisi. Hem adres bulmada hemde trafik yoğunluğu hakkında anlık bilgi akışı ile çok faydalı bir uygulama.

20180618_140618.png

Özellikle bayram tatili için 3 günlük şehir dışına çıktım ve gideceğim yer konumunu girerek bana hem yol durumunu hemde en kisa mesafeyi çıkardı. Ayrıca ücretli ve ücretsiz geçişleri size seçenek olarak sunmakta.

20180618_140541.png

Uygulamanın en kolaylık sağlayıcı yanı ise trafiği yoğun bir yola giriş yapınca farklı alternatif yollar sunması. Kendimden örnek veriyim Mersin den yola çıktım ve bayram trafiği nedeni ile trafik adana yolu tarafında kitlendi ve uygulamayı açıp yeni yol tarifi aldım ve uygulama beni bir köy belde yoluna yönlendirdi ve yaklaşık bana 1 saatlik zaman kazandırdı. Trafiğin bittiği kavşağa 5 dakika içinde giriş yaparak kalan yolumu trafiksiz bir şekilde tamamladım.

Uygulamada eskiden cok ufak hatalar oluyordu ama gerçekten çok faydalı sizde bu tür durumlarda kullanmayı unutmayınız. Benim giriş yaptığım yola sadece 2, 3 araç dönüş yaptı diğerleri direk gitmeye devam ediyorlardı.

Çoğumuz uygulamanın bu denli faydalı çalıştığını bilmiyor olabilir. Bende sizlerle paylaşmak istedim.

Google Haritalar'ı Google play ve apple store dan indirebilirsiniz. Ve tamamen kullanımı ücretsiz.

Görsel kaynakları "Google Haritalar"

Sort:  

Evet, kesinlikle öyle ama şu tür hatalarıda oluyor. Mesela tanımlanmamış yol hatası alıyorum yaylaya çıkarken. Şehir içinde bazı ara sokaklar güncellenmemiş, tabi bunlarda gün geçtikçe gelişiyor ekleniyor. Ama dediğiniz gibi yol bulma, trafik varmı gibi birçok yararıda oluyor :)

Yol ve dönüş olmayan yerden dönüş gösterdiği oluyordu. Birde ters yönde gidiş varmış gibi gösterdiği de. Dün ama çok işime yaradı dur kalk dur kalk yolun ucu bucağı gözükmüyordu kestirmeden çıkarttı. Normal şehir içinde de sık sık kullanırım artık :)

kullanırken yinede dikkatli ol bakarsın bir merdiven başına çıkartır sizi :)

Yapar kesinlikle :))

böyle birşey olmaması dileğiyle hayırlı günler dilerim :))

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 18 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57560.27
ETH 2570.10
USDT 1.00
SBD 2.48