Gece Bir Başka Güzelsin "Anıtkabir" ..

in #tr6 years ago

20180519_213710.jpg

Anıtkabir Ziyaretimiz

Her yıl düzenli olarak 19 mayıs ve 29 ekim de akşam gec saatlere kadar açık bulunan Atamızın kabrini Anıtkabir 'i ziyaret etmekteyiz.

20180529_112751.jpg

Gece bir başka güzel olan Anıtkabir yine herzaman ki gibi geç saat de olsa kalabalıktı.

Aslanlı yol ile başlayan ziyaretimiz Atanın huzuruna çıkmamızla birlikte devam ediyor. Daha sonra müze haline getirilmiş kısımlara giderek o eski tarihi savaşları mücadeleleri yeniden hatırlıyorsunuz.

20180529_112831.jpg

Mutlaka gidip görülesi bir yer. Heryeri tarih kokuyor. Milli mücadelemizle ilgili birçok bilgi resim ve kaynak mevcut.

Ayrıca Atamıza ait olan özel eşyalardan tutun beslediği hayvanlara kadar birçok bilgiye sahip oluyorsunuz.

Kısacası anlatılmaz yaşanır diyorum. Herkese güzel günler diliyorum.

Sort:  

çok küçük yaşta gitmiştim, tekrar gitmek nasip olmadı. bu arada istanbul'un fethi kutlu olsun. yazınızı bir solukta okudum.

İnşaallah tekrar nasip olur. :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 29 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66952.44
ETH 3091.71
USDT 1.00
SBD 3.72