"Bitcoin" Hayatımıza Girmeye Devam Ediyor...

in #tr6 years ago (edited)

Bitcoin hayatımıza emin adımlarla girmeye devam ediyor.

Bitcoin hayatımıza ne kadar çok girerse kullanımı ve değeride bir o kadar artacaktır.

images.png

image source : 1

Camii'lerde Bitcoin ile Bağış ve zekat kabulü

Aslında ülkemizde Diyanet tarafından bitcoin ve kripto paralar için şimdilik caiz değildir açıklaması gelmişti. Ancak Londra merkezli Türk Camii hocası bize yardım yapılmasının farklı bir yolu bu sadece dedi. Bizim bitcoin yatırımı ya da ticareti ile bir ilgimiz yok. Biz sadece bağışları bu kanal üzerinden de kabul edip fakir ve ihtiyaç sahibi insanlara ulaştırıyoruz dedi.

20180528_161858.jpg

Sonuçta ihtiyaç sahipleri faydalanıyor. Ve nerden geldiği de belli olmadığı için yardım da bulunanlar içinde iyi bir yönden diye düşünüyorum. Ilerleyen zamanlarda yardım kampanyalarında bitcoin ve kripto paraları bol bol duyacağız..

Ancak önce yeniden kripto para dünyası yatırımları artırmalı ve hızlı yükselişlerine yani eski günlerine dönmeli. Şuan piyasalar can sıkmaya devam ediyor. Bitcoin fiyatındaki olumsuzluk diğer altcoin'leride etkilemekte.

Bu olumsuz kara bulutlar piyasanın üstünden kalktıktan sonra bağış gibi kampanya destekleri de katlanacaktır düşüncesindeyim.

Steemit platformu üzerinden de bağış ve yardım kampanyalarını görmek de gerçekten çok güzel...

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 28 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60181.64
ETH 2539.45
USDT 1.00
SBD 2.46