Bir de benden dinleyin

in #tr6 years ago


Sanırım benim için yazması en zor olan konu olacak; arkadaşlık. Çünkü en yanlış tecihlerimi arkadaş seçiminde yaptığımı söyleyebilirim. Herkes kavramları kendine göre yorumlayıp şekillendirir ve ben bugüne kadar hiçbir arkadaşımla aynı kalıplara sığdıramadım arkadaşlığı. Size göre nedir bilmiyorum ama arkadaş senin acını acısı bilen, senin sevincini kendi sevinciymiş gibi karşılayandır benim için. Bu bakış açısını arkadaşım dediğim çoğu insanla yakalayamadım. Tabi yakaladığım insanlarda var. Ama çoğunluğa bakarsak genelde yanlış yerlerde aramışım arkadaşlığı.



Şimdi keşke uzun uzun çok iyi giden arkadaşlıklarımdan bahsediyor olsaydım ama maalesef elde ki durumlar bunlar. Sorun sendedir belki dediğinizi duyar gibiyim 😂 olabilir 😂
Ama şundan eminim birçok şeyin yeri herhangi başka birşeyle doldurulabiliyor. Ama arkadaş yokluğu hiçbir şekilde kapanmıyor. Çok iyi gittiğini düşündüğünüz bir dönemde koptuğunuzda birbirinizden onunla birlikte bir sürü güzel anınızda gidiyor. Çünkü giden sadece tek başına çıkıp gitmiyor. Onunla kazandığınız gücünüz, özgüveniniz, sevgiye inancınızıda yanında götürüyor. Ama ailemizle olan bağımız hariç bütün ilişkiler bir gün tükenecek. O yüzden yinede seçimleri dikkatli yaparak güzel anılar biriktirmeye devam etmeliyiz. Sonuçta yarın hiç yokmuş gibi bakamazsak bugünü kaçırıyoruz. Bağlanmadan, hayatımızı arkadaşlık üzerine kurmadan ve her zaman bitebileceğine hazırlıklı ama sevgimizide kısıtlamadan yaşamalıyız arkadaşlıklarımızı. Ne mutlu gerçek arkadaşlığı yakalamış olanlara...

okuduğunuz için teşekkürler :)

kaynak: 1

kaynak: 2


Posted from my blog with SteemPress : http://alkanreyhan.steemblogtr.ovh/2018/07/07/bir-de-benden-dinleyin/

Sort:  

Elinize sağlık :)

Teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64450.12
ETH 3153.87
USDT 1.00
SBD 2.52