Mezbahanenin çılgın kedisi Pamuk [Cointurk 20. Projesi] [alisari#4937]

in #tr6 years ago (edited)

İyi günler arkadaşlar bu projeye katılım sebebiyle Mersinde görüp tanıştığım sokaklarda yaşayan, kağıt topluyarak geçimini sağlayan ve herşeyini sokaklardaki hayvanlarla paylaşan Mehmet Sedef abimizi ve onunla tanışma hikayemi yazmıştım. Fakat fotoğrafları internet üzerinden edindiğim için discord kanalındaki uyarılara uymak amacıyla gönderiyi sildim.

Bugünse bu postu doldurma şevkini bana veren Pamuğu size göstermek istedim. 20180323_155655.jpg
Bu Pamuk :)
Annesi alacalı bir sokak kedisi, babasını tanımıyorum ama onu kardeşlerinden ve ailesinden farklı kılan özelliği rengi ve insanlara karşı olan yaklaşımı.
Meslek gereği mezbahanede kesimler yapıyoruz ve kan kokusuna gelen kedi ve köpekler oluyor haliyle ama yaklaşamıyorlar ama bu Pamuk varya bu Pamuk bir lokma alabilmek için 40 takla atar, kasaplara sevimli görünmek için elinden ne geliyorsa yapar. 20180323_155657_1.gif
sonunda alırda

Yemeğini yedikten sonra durur mu? Biraz daha istemek için yalvarır
20180323_155657_2.gif Doyduktan sonra ise değmeyin keyfine 🤣😄
20180323_155614.jpg

Sort:  

Allah sağlık sıhhat hayırlı ömürler versin

Merhaba, yazılarınızda kullandığınız etiketlere dikkat edin lütfen. Etiket kullanımına hakim değilseniz "tag spam" yapmamak için daha dikkatli etiket seçimi yapmalısınız.


Yazınızda kullandığınız #cryptocurrency etiketi, yazınız kripto paralarla ilgili ise kullanabileceğiniz bir etikettir.

Sizden ricam yazınızda bulunan #cryptocurrency etiketini kaldırmanız.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61904.94
ETH 2583.24
USDT 1.00
SBD 2.57