Yıl Başı Çekilişi 🎁 Hadi Sende Katıl !!

in #tr7 years ago (edited)

İlk çekilişimi yapmak istiyorum ve yıl başına denk gelmeside iyi oldu ☺️ Biliyorsunuz Watsons'da çalışıyorum elime bir çok kozmetik ürünü geliyor. Bunları ya nişanlıma yada ablamla kardeşime veriyorum, bana yarayacak bişi olsa keşkee 😔

Neyse konumuza gelelim. Çekiliş bugünden itibaren başlıyor.

Katılım Şartları

  • Türkiye içerisinde yaşamak,
  • En az 3-4 paylaşım yapmış olmak,
  • Makaleyi upvote yapıp katılıyorum tarzı yorum yapmak.

Çekiliş Hediyesi Nedir?

  • Bayanlar için Makeup Revolution Paleti
    IMG_3109.JPG

  • Erkekler için Mac3 Traş Seti
    IMG_3110.JPG

Katılım tarihi son 31 Aralıktır. Kazanana hediye 6 Ocak'ta gönderilecektir.

Çekiliş canlı yapılacaktır.
Dipnot: Çekilişe 25 kişiden az takılım olursa yapılmayacaktır.

Sort:  

Far tutkunu olarak şansımı deneyeyim bakalım. :)

Katılıyorum :))

destek amaçlı yazıyorum traş olmayan biri olarak :D saldım ben sakalları nere kadar uzarsa :)

Hayirlisi olsun beni de dahil ederseniz sevinirim.

katılıyorum. hayırlı olsun kanalınız

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

katılıyorum hocam şansımızı deneyelim :)

Katılım çok düşük 😔

Steemitte yeni olarak söyleyebilirim ki bazı communityler oluşmuş burada da. Ben de her post yazdığımda okunmuyor hissine kapılıyorum maalesef ama umudu kaybetmemek lazım. Ne kadar güzel düşünmüşsünüz. Umarım katılım artar yarına kadar.

Pek makyaj yapan biri değilim ama ben de katılmak istedim :)

katılıyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62907.89
ETH 3379.73
USDT 1.00
SBD 2.50