Steemit Benim İçin Ne? [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

steemit.png

Steemit hayatıma nasıl etki etti sizinle onu paylaşmak istiyorum;

İlk olarak steemit ile tanışmam bir mahalle arkadaşımın tavsiyesi ile oldu. Çocukluktan belli bir çok konuyu beraber yaptığımız arkadaşım, bana 'Şöyle bir olay var baksana.' dedi. Kendisi üniversitede öğrenim görüyor arada bir tatile memlekete geri dönüyor.

Bende 'tamam bakayım' dedim.

Gerçekten kendisi bu platforma atılarak hem üniversite parasını çıkartıyor hem de sosyalleşiyor, bunu fark edince 'ben neden yapmayayım?' dedim. Ve sonuçta buradayım.

İlk gelir gelmez, kusadasi projelerine başladım o arkadaşımın tavsiyesiyle buradan cuzi miktarda kazanç elde edilebiliyormuş. Bende uyguladım gerçekten ilk kazanmaya başladım.

Daha sonra bu platformda diğer insanlarla tanıştıkça ki çoğu discord sunucuları üzerinden oldu, anladım ki bu platform bir para kazanma platforumundan çok öte bir sosyal medya.

Facebook ve twitterimden daha fazla vakit ayırdığımı söylesem bu platforma hiç bir şekilde yalan olmayacaktır.

İlerleyen günlerde kazancım belki artar, kazancım artarsa platforma güvenim de otomatik artar elbette ama şimdiden bile söyleyebilirim ki bu platform pek çok yenilik barındıran bir yer haline gelmiş.

O yüzden hayatımı bir çok alanda olumlu etkileyen bu platformu arkadaşlarıma tavsiye etmekten hiç çekinmemekteyim.

Düşüncelerim bu kadardır. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sort:  

I love steemit.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67865.46
ETH 3258.03
USDT 1.00
SBD 2.64