BALAT SOKAKLARI - TÜRKİYE

in #tr6 years ago

Ne demiş Mehmet Akif ? Kim Bu CENNET VATANın uğruna olmaz ki feda ! Yurdumun her sokağı mahallesi cennet gibidir . Sizin oraları keşfetmenizi bekliyorlar sadece. Ülkemizde Şu sıralar Gündemde olan bir semt BALAT . Balat eskiden de güzeldi fakat Çukur dizisi ve oldukça fazla izleyici kitlesi sayesinde populer bir mahalle oldu. Herkes arkadaşlarıyla sevgilileriyle fotoğraf çektirmeye gezmeye geliyorlar.
balat2.png

Şu anda Balata ait pek bir fotoğrafım yok aslında galerimde ama en yakın zamanda daha geniş bir arşiv ile karşınızda olacağımdan şüpheniz olmasın

balat1.png

Balat sokaklarında duvarlar hep grafiti ve yazı doludur boş bir duvar görmeniz imkansız gibidir. Şu anda dizinin çekildiği yerlerde Çukur sözleri daha yoğun olarak kullanılıyor.
balat4.png

Ben bu resmi çektiğimde aslında Çukur dizisini izlemiyordum geç başlamıştım diziye . Kedilerin o anki durumu çok hoş gelmişti bana birbirlerine bakışı ve doğallık .
Bu postu biraz kısa tutuyorum çünkü şu anda çizmek üzere olduğum bir resim var en kısa sürede sizlerle paylaşacağım.

Sort:  

Balat'a birkaç defa gittim ama dış taraflarda içeriye girmek istemedim nedense :) Modern yapının arasından bu tarz mekanlara geçince insan bir sanat eseri gördüğünü düşünüyor. Güzel mekanlar.

@fotobot al sana balat gitmeyelim oralara kadar asdfrewq.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56