Türk kullanıcılar bu postta buluşuyoruz

in #tr6 years ago

Herkeze merhaba

Bu site de çok eski bir kullanıcı değilim o yüzden yeni yeni çözmeye başlıyorum bazı şeyleri o yüzden Twitter ve fecebook gibi beğeni hileleleri takip hileleri paneller botlar vs. Daha rastlaymadım mesela "seri takip ,hızlı takip, beni takip edeni 5 hesapla geri takip ederim" gibi cümleleri biolarda yazan hala görmedim:)
Zamanla buranın da daha çok Türkün keşfetmesiyle öyle olur mu dersiniz bilemem ama bi mecraya girdik mi oranın gerçekten açığını bulmada üstümüze yok bu sitenin de illaki vardır bişeyleri:)

Post paylaşım yaparken özgün ve kendine has kendi cümlelelerin olursa daha dikkat çektiğini kullanıcıların daha çok etkileşime girdiğini gördüm yani diğer türlü nette hazırlanmış binlerce içerik var getir buraya kopyala yapanları da hakeza gördüm tutanı da var tutmayanı da ama tutmama oranı daha yüksek.

Güzel içerikler üretmeye başladığında ya da kendin için güzel içerik olduğuna inandığın postu paylaştığında hiç bir etkileşim almaması haliyle üzer. O yüzden şimdilik biraz havayı koklamak siteyi anlamak ve en önemlisi samimi olmak gerekiyor.Şahsen samimi ve özgün içerikler benim daha çok ilgimi çekiyor.
Bu postu okuyan herkezin düşüncelerini alırsam hem herkez nasıl düşünüyor neler diklatini çekiyor yazarlarsa kullanıcılar da faydalanır.

Seri takip, hızlı takip ,takip edeni takip ederim😂😅

IMG_2778.JPG

Sort:  

Ya :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66945.54
ETH 3515.79
USDT 1.00
SBD 2.71