Steemit ile ilk tanışmam

in #tr6 years ago

IMG_2741.JPG

Herkese merhaba

Daha yeni onay maili geldi hemen şifremi girip ilk postumu paylaşmak istedim. Aslında uzun süredir de bekliyordum bu maili, adamlar sevgilisinden mesaj bekler bizde steemet maili bekliyoruz "telefonun başında çaresiz bekliyorum bekliyorum ama gelmeyecek biliyorum" diye cümleleri barındıran hakan altun abimizin şarkısını dinlemeye başlamışken mail geldi ve yüzümdeki tebessümle şifremle girip ilk postumu paylaşayım derken aha dedim dur daha neyin ne olduğu bilmiyorum haydaaa..

Dedim ki kendi kendime ilk postumda bu steemitle nasıl tanıştım neler düşündüm onları anlatayım çünkü burada olan Türkler ile hemen hemen aynı şeyleri düşündük:)

Bi gün çok samimi bi arkadaşımla oturuyoruz yine herzamanki gibi gündemde ne varsa konuşuyoruz trump dan giriyoruz messiden çıkıyoruz bi ara suriyeye girdik aldık geldik falan muhabbetler öyle derin yani:) ha şunu da demeden edemeyeceğim her türkün ufak bi cafe açıp işletme isteği vardır her zaman da bu konuşulur aslında açıcan bi cafe kahvaltı tarzı eklicen ufaktan işte bilmem hangi cafe şu kadar iş yapıyor diye başlar konuşma uzun uzadıya konuşulur, sonuç ne olur Hesap ödenir sonra dağılınır.:)

İşte bizimkisi de böyle bi akşamdı.Bizim arkadaş bu siteyi farketmiş araştırmış vesaire ilk başta bana söylemiyor çakalll neyse karşılıklı otururken bana birden dedi ki

Arkadaş; Sana birşey söylücem ama kimseye söylemicen?
Ben ; he tamam söyle
Arkadaş ; ama kimseye söylemek yok ! ( sanki petrol buldu ülke kalkınacak sanırsın elon musk öyle gizem katıyor sağa sola falan bakıyor söylerken hahahaha )
Ben ; lan tamam söyle artık

Neyse uzatmadan bu anlattı anlattı vesaire sitenin mantğını az çok anladıktan sonra bu trendlerde ilk sıralarda çıkan elemanların postlarına bakıp vay amk bu kadar mı kazanmış demekten kendinizi alamıyorsunuz:) sonra postların içeriklerine bakıp bu ne lan millet buna mı bu kadar oy vermiş diyorsunuz:) velhasıl bi şekilde buradayız artık içeriklerimi el değmeden hijyenik bir ortamda hazırlayıp sizlerin beğenisine sunacağım:) bu ingilizce olur türkçe olur artık bilinmez postun buraya kadar ki kısmını okuduysanız bilin ki başınızı ağrıtmışımdır. Kusura bakmayın ilk postumda böyle samimi bi giriş yapmak istedim sadece..

Ha bide Türkler olarak çok fazla değiliz buranın da boku çıkmadan birlik olalım hadi eyvallah:)

Sort:  

Hoşbulduk :) siteyi daha yeni keşfediyorum siz tecrübeli gibisiniz biraz yeşillendirinde faydalanalım:)

Ahahah brileri demiş albatros öldü şimdi söyleyin onlara kral geri döndü.

Aramıza Hoşgeldiniz :) İsterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalımıza gelerek diğer Türk kullanıcılarla tanışabilir ve aklınıza takılan sorularınızı iletebilirsiniz.

Eyvallah kardeşim inceleyeceğim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66945.54
ETH 3515.79
USDT 1.00
SBD 2.71