KUŞADASI EKİBİNDEN Yeni Katılan Kişilere Teşvik Oyu

in #tr6 years ago

Steemit Platformundaki biz Türk kullanıcıların en büyük destekçisi olan Kuşadası ekibinin bu platformda bize verdikleri destekler sayesinde motivasyonumuzu koruyoruz.Teşekkürler @kusadası ekibi...

Ben Hasan , bu platforma katılma amacım hepimizin ortak amacı olan emeklerimizin ve birikimlerimizin karşılığını maddi manevi olarak almaktır.Bu süre zarfında steemit platformunda kendi yerimizi koruyana kadar her zaman güzel çalışmaları olan Kuşadası ekibinin yapmış olduğu Yeni Katılan Kişilere Teşvik Oyu projesine katılmaktan büyük bir keyif duyuyorum.
Aynı zamanda Kuşadasının discord kanalındaki verimli iletişimlerin gelişmemizdeki katkısı çok fazladır.Hemen kanala katılalım.Ben katıldım.

Steemit Platformunda biz Türk toplumunun başarılı olmasını canı gönülden istiyorum.
Sevgi ile kalınız.

Hasan Kaçmaz

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63466.72
ETH 2683.95
USDT 1.00
SBD 2.80