Steemit çok farklı

in #tr6 years ago

Evet arkadaşlar nasılsınız bugün kriptoyla ilgili konuşmayacağım ama profilimdeki teori tutacak gibi :)

Twitter'da bir şey farkettim.Herkes birbirinin açığını arayıp birbirine laf atıyor.Yok dava açıcam diyen mi dersin eskiden bunları yapmıştın diyen mi dersin bıktım bunlardan.
Steemitle tanıştım.
İlk yazımı yazdım @anadolu hocam yorum attı ve upvote yaptı sağ olsun.
Biraz gezdim hiç kavga eden yok bir şey yok herkes saygı çerçevesinde konuşuyor ve bunları yapınca para kazanıyor.Umarım bu çerçeve bozulmaz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim

Sort:  

Umarım bahsettiğiniz gibi oluruz ve devamını getiririz.

Umarım hocam :)

bizde duygularınızı paylaştığınız için teşekkür ederiz

Bende size teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66916.74
ETH 3481.88
USDT 1.00
SBD 3.17