Bitcoin ve Altcoinlerin başına gelebilecek senaryolar...

in #tr7 years ago

Herkese merhaba bildiğiniz gibi dün yazılarıma başladım ve devam etmeyi düşünüyorum..

Bugünkü konumuz başımıza gelebilicek senaryolar iyi okumalar

1-G20'De olumlu kararlar alınması

Yakın tarihte bir G20 var ve biliyorsunuz uzun zamandır kriptoparaları konuşacaklarına dair söylentiler dolanıyor eğer olumlu cümleler sarfedilirse bitcoin rallisi çok güçlü olur 50k-100k görebiliriz diye düşünüyorum

1-2)G20'de olumsuz kararlar alınması
G20'de alınan olumsuz karar piyasaya vurulmuş en ağır darbe olacaktır diye düşünüyorum 4-5-6k bandlarına doğal olarak gerileyip biraz buralarda takılabiliriz diye düşünüyorum :(

2-Balinalar ne isterse o olur

Evet geldik bizim meşhur balinalarımıza:) Biliyoruz ki bugüne kadar piyasayı balinalar çok rahat şekillendirebiliyor.Dün akşam saatlerinde bitcoin beklenen destek seviyelerine yaklaşmadan 300-500 dolar yükseldi ve bu bir anda oldu balinalar paranızı yemek isterler balinalara yem olmayın :) hee balinalar fiyatı aşağı da düşürür ki siz panik satışı yapın ki balina beycik alttan toplasın :) dediğim gibi balinalara yem olmaayıınn.

3-)(Çok etkiler)Lightning network un duyurulması
Biliyoruz ki bitcoin'de yoğunluk olunca transfer ücretleri çok artıyor buda küçük yatırımcıyı üzüyor.Bir ara 200k onaylanmamış işlem ve 30 dolarları bulan transfer ücretleri vardı..(içim acıdı)
Lightning network'de buna çare olmaya gelicek gibi gözüküyor işlemlerin anında olmasını sağlayacağı söyleniyor
Şuan da 1000 küsür nodeye ulaştı ve çok hızlı büyüyor bence Lightning network duyurulduğunda balinalar(şu anki piyasaya göre) çok güzel 14k'ya çekerler ve medya yine bitcoin haberleri yaparak insanları çeker 30-40kları görürüz diye düşünüyorum

Hakkımızda hayırlısı...
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim

Sort:  

Bunu yazarken bile tatliş balinacıklarım bitcoini 200 dolar pumplamış :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67789.28
ETH 2615.54
USDT 1.00
SBD 2.72