Benim bitcoin komplo teorim...

in #tr7 years ago (edited)

(

Hepinize tekrardan merhaba arkadaşlar yazılarıma devam ediyorum :)
Bugün size oluşabiliceğini düşündüğüm komplo teorisini anlatacağım

1-)Devletlerin içindeki balinalar fiyatları aşağı çekecek

Evet devletlerin içinde birsürü balina olduğunu düşünüyorum ve fiyatlar 4-6klara düşecek.Öngörüm bu kesinlikle YTD ama bir sonraki adım için bu gerekli :)

2-)G20'de düzenleme gelecek fakat olumlu konuşma olacak

Evet balinalar fiyatı dipe çektiğinde devletler bitcoin stoklayacak ve g20'de ardı ardına olumlu konuşmalar izleyeceğiz özellikle rusya'dan atak bekliyorum.Tabiki bu açıklamalar yapıldıktan 10 dakika sonra muazzam bir pump başlayacak.Devletlerdeki ve bağımsız balinalar fiyatı yukarı çekicek ve gözler yine bitcoinin üzerinde olacak.
Umarım beğenmişsinizdir
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim
Unutmayın devletler de bu sistemin dünyayı ele geçireceğini biliyor..Umudunuzu yitimeyin

KESİNLİKLE YTD

Sort:  

Kehanet oluyor mu ne :p

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67789.28
ETH 2615.54
USDT 1.00
SBD 2.72