You are viewing a single comment's thread from:

RE: KENDİ SEBZELERİMİZİ YİYECEĞİZ (YEŞİLİZ ARTIK)

in #tr6 years ago

hocam geçen senede biz ekmiştik.. off bea..ne domatesler ne biberler aldık:))
organik olayını seviyorum

Sort:  

Aynen. Bak yazmayı unutmuşum; hiçbir şekilde ilaçlama yapılmadı. :) Tavsiye de etmem. kendi halinde sadece su ile büyütmek en iyisi. Gerekli humusu, vitamini filan topraktan alıyor zaten.

Ben bu sene ektim. Seneye de ekeceğim. Hem sonraki senede az da olsa ekmesen bile devam ediyormuş. sizinkiler öyle oldu mu?

hocam bu sene bahçeye daha gidemedim.. kayınpeder sürdürdü ama bana daha adım atmak nasip olmadı..
geçen seneki kökler sürüyormuş dediğin gibi ama tecribe etmedim daha..ama çilekler öyle oluyor..
biz geçen sene gübre bile atmadık, ne ilacı :))

Teşekkür ederim. Bizimkiler nasıl olacak göreceğiz. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63017.22
ETH 2457.38
USDT 1.00
SBD 2.61