Netflix vs. TV

in #tr6 years ago

Televizyon 20.yüzyılın en büyük icatlarından olmasına rağmen bu kadar kısa sürede etkisinin çoğunu yitirdi. Evet hala en temel iletişim araçlarından fakat güvenilirliği ve kaliteli içeriğe ulaşmanın zorluğu yeni nesili televizyondan uzaklaştıran etmenler arasında. Peki netflix çok mu farklı? Açıkcası ilk zamanlarda netflix üzerinden bir şeyler izlemekten zevk alıyordum. Hızlı ve kolay erişilebilir olması, kısmen daha kaliteli seçeneklere sahip olması bir tercih sebebiydi fakat zamanla o da büyüsünü yitirdi. Bunun sebebi sanırım içeriklerin vasatlaşması ve sürekli birbirini tekrar eden yapımların yayınlanması. Hala televizyondan özellikle birkaç saat süren dizilerimizden daha iyi içeriklere sahip. Yanlış anlaşılmasın Türk dizilerine kötü demiyorum hatta dünya çapındaki başarısı beni şaşırtıyor. Yunanistan'dan Katar'a, Brezilya'dan Polonya'ya kadar her yerde izlenen dizilerimiz var, bu Türk yapımlarının başarısını yeterince gösteriyor fakat hala benim zevkime hitap edemiyor. Uzun bakışmalar ve zaten içinde yaşadığımız dramayı bir de dizilerde görmek sanırım boğuyor.
Online platformlar artık sadece netflixle de sınırlı değil daha bir çok platform bulunabilir. Fakat dediğim gibi içerik zayıf oldukça adının değişmesi fark etmiyor. Eski bir torrentçi olarak artık online dizi/film izlemenin çok kolay olduğu bir çağda bana göre içeriğe erişmekten ziyade ne tür içeriklerin bize önerildiği önemli. Yoksa bahis sitesi reklamı görmemek ve introyu geçmek için aylık 59 tl vermenin pek bir mantığı yok.

Sort:  

Yazının çoğu kısmına katılsam da torrent/59tl kısmına katılmıyorum. Kahir ekseriyet bunu yaparsa bir süre sonra bu listenin hiç biri var olamaz.

"Torrent kullanmıyorum" diyecek kadar sütten çıkmış ak kaşık değilim maalesef ama mümkün olduğunca sinemasına gitmiş olduğum ya da aboneliğim sırasında yayında olan yapımları indirmeye çalışıyorum.

You got a 25.00% upvote from @greengrowth thanks to @aguztuz! You too can use @GreenGrowth by sending your post URL in the memo field to the bot. Minimum bid is 0.01.

If you feel this post is spammy or not worthy of @Greengrowth you can contact a moderator in our Discord Channel https://discord.gg/6DhnVTQ.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66244.62
ETH 3320.00
USDT 1.00
SBD 2.70