Fortnite Üzerine

in #tr6 years ago

Fortnite son zamanlarda popülerleşmiş bir online 3rd person shooter oyunudur. Açıkcası PUBG'nin ikamesi ve ücretsiz olanı dersek daha doğru olur. Her ne kadar bazı eksikleri olsa da ücretsiz bir oyuna göre muhteşem diyebilirim.
Öncelikle mükemmel bir bilgisayarım olmadığı için ilk başlarda oyunu oynayamıyordum. Ekran sürekli donuyordu. Daha sonra ayarları kısarak bir şekilde bu problemden kurtuldum. En azından artık daha rahat oynayabiliyorum. Yeni nesil oyunlar malesef ciddi sistemler gerektiyor. Eskisi gibi zorlayalım kaldırsın mantığı pek işlemiyor.
İlk online oynadığım oyun Call of Duty 2 idi. Fırtına gibi olduğum zamanlardı, saatlerce sıkılmadan oynayabiliyordum. Gençlik tabi şimdi o kadar vaktim ne yazık ki yok. Daha sonrasında ise modern warfare serisiyle devam ettim ve sonra bilgisayarlarım bozulmaya başlayınca oyununa da daha birine de diyerek online oyun sevdama son verdim.
Fakat geçen gün bir arkadaşımın evinde twitch videoları izlerken Fortnite'a denk gelmem eski heveslerimi tekrar ortaya çıkardı. Ayrıca oyunların ne kadar değiştiğini de anlamış oldum.
Oyun hayatta kalmak üzerine. Havadan haritada istediğiniz noktaya inip -bildiğiniz havadan dalış yapıp planörle süzülerek iniyorsunuz- evlerin içindeki silah vb. malzemeleri toplayarak rakiplerinizi alt etmeye çalışıyorsunuz.
Haritalar 100 kişilik, tek ve ekipli oyun modu bulunuyor. Ayrıca oyunun Türkçe dil desteği olması da güzel. Türk oyun piyasasının artık göz ardı edilemez bir yeri olduğunu böylece anlayabiliyoruz.
Fortnite'da en enteresan şey hammadde toplayıp kendimize bina, baraka, savunma alanı tarzında yerler yapabilmemiz. 3 temel malzeme var;odun taş ve metal. Bunları ağaç kesereki ev yıkarak, kaya ve araba parçalayarak toplayabiliyoruz.
En başta da dediğim gibi bilgisayarım çok iyi bir performans göstermiyor, harika bir şekilde oynayamıyorum fakat yine de zevkli bir oyun.
Eğer ki denemek isterseniz yapımcısının internet sitesinden ücretsiz indirebilirsiniz.
Fortnite
image source

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65845.60
ETH 3304.70
USDT 1.00
SBD 2.69