Unuttuklarımızdan bir tanesi : Radyo dinlemek

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba sevgili arkadaşlar,

Dün akşam tezgah üzerinde duran radyoyu görünce uzun zamandır radyo dinlemediğimi (arabada dinlediklerimi saymıyorum) fark ettim. Bayağı bir zaman geçmiş doya doya müzik dinlemiyormuşum onu anladım.

image

Müzik hayatımda her zaman güzel bir yere sahiptir. Okulda bile ders çalışırken kulaklıklar kulağımdan hiç eksik olmazdı. Konsantre olmamda son derece etkili bir yöntem müzik dinlemek.

Ocağa çayı koydum radyoyu kısık sesle açtım balkona sevdiceğimle oturduk. Çocuklar da uyumuştu ki tam sessiz sakin huzur dolu bir akşamdı. Bir yandan çaylarımızı yudumladık, bir yandan cama vuran yağmurun sesini dinledik, bir yandan da sohbet. Ruhumun dinlendiğini hissettim. Böyle bir şeye gerçekten ihtiyacım varmış. Ne iyi oldu anlatamam. Sizlere de tavsiye ederim.

Bir sonraki yazımda görülmek üzere...
Hoşçakalın.

Sort:  

Ben telefondan açıyorum bazen uzun yolculuklarda onları dinliyorum :) Evde sanırım çalışır durumda bir radyomuz yok

Olsun bence radyo candır. Şu telefonlar hayatımıza girdi gireli çok şeyi unuttuk.

Kesinlikle ama vazgeçilemez en duruma geldi telefonlar

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 19 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Çok teşekkürler @tryardim Çok güzel işler başarıyorsunuz umarım birlikte daha güzel yerlere gelebiliriz.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by agememnon from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61297.02
ETH 2687.45
USDT 1.00
SBD 2.59