Bir Çağrı da Sen Yap! | busy

in #tr6 years ago

Merhaba sevgili arkadaşlar,

Sabah işe gittim, biraz işi gücü toparladıktan sonra steemiti açtım ve ne var ne yok bir bakayım dedim.

Gezinirken @murattatar ın şu yazısı dikkatimi çekti ki uzun zamandır ben de kendi kendime neden Türk borsalarında Steem ve SBD işlemleri gerçekleşmiyor, bunun için ne yapılabilir derken, ilaç gibi geldi.

Bu yarışma, yarışma olmasından ziyade belki de birlikten kuvvet doğar sözünün bir kez daha anlamını bizlere gösterir. Bu bağlamda gerek böyle bir yarışma düzenleyen @murattatar 'a gerekse sponsorlukları ile bizleri motive eden,

sponsorlara:
@arafs, @damla, @anadolu, @keepcalmandread ve @peri ye çok teşekkür ediyorum. Topluluk adına güzel işlere imza atan yürekleri güzel insanlar...

Sonra aşağıdaki maili [email protected] adresine yazdım steemitten bahseden,

st aralık.png


Gelen cevaplarını da ekledim.

Umarım çorbada benim de tuzum bulunur ve yerli borsalarımıza Steem ve SBD işlem yapma özgürlüğü gelir.

Aynı maili hesabım olan BTCTurk ve koineks borsalarına yolladım ve gelecek güzel sonuçları bekliyorum.

Hoşçakalın..

hakan.png


follow @agememnon

Sort:  

Çok hızlısın.

eyvallah ;) söylediğim gibi üzerinde düşündüğüm bir konuydu; iyi denk geldi.

You got a 1.43% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

@agememnon her iki borsaya da istatistikler eşliğinde yazarak destek olduğun için teşekkürler ;)

//Bu arada @sauronbey de discord üzerinden yazmış fakat ben fazla Discord kullanmadığım için sonradan gördüm.

Yani, sponsorlar güncellendi ;)

bu konuda gördüğüm kadarıyla herkes elini taşın altına koyuyor, emeği geçen herkese teşekkürler

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by agememnon from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60973.26
ETH 2366.47
USDT 1.00
SBD 2.58