Ben, Steemit ve Bandwidth sorunu 😊 -[Cointurk 12.Projesi]

in #tr7 years ago

Herkese merhaba,
Beni takip eden arkadaşlar bilir, daha önceden #introduceyourself yazımda kendimden detaylıca bahsetmiştim.
Bugün de @kusadasi nın düzenlediği Cointurk 12. Proje kapsamında sizlere kısaca kendimden, Steemit ile nasıl tanıştığımdan bahsedeceğim.
Ankara'da yaşayan bir üniversite öğrencisiyim. 23 yaşındayım. Daha önce bir bankanın operasyon bölümünde çalıştığım için paraya, kazanca karşı bir algıda seçicilik gelişti bende 😄

image

Bundan dolayı da yenilikleri takip etmek için bir çaba sarfediyorum. Alp'in eski takipçilerindenim. Dolayısıyla ben de Steemit'i youtube kanalına yüklediği videolardan öğrendim. Steemit'e Kasım ayında kaydoldum. Ancak şifremi kaybettiğim için devam edemedim. Sonrasında şifremi bulup içerik üretmeye başladığımda bir sorunla karşılaştım. Bu sorun bandwidth sorunuydu. Gün içerisinde biraz fazla yorum yaptığımızda, upvote verdiğimizde veya paylaşım yaptığımızda karşımıza çıkan bir sorun olduğunu öğrendim. Çözümü de hesaba St1. itemeem power sağlamakmış. Ancak yeni bir Steemian olduğum için Steem power sağlama durumum bulunmuyor. Burada da imdadımıza @kusadasi yetişti. Kendisine yeni Steemianlara destek verdiği için teşekkür ederim. 😊

Bu posttan elde ettiğim gelirin tamamını Power up yaparak Steem power'ımı güçlendireceğim.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58180.92
ETH 2477.99
USDT 1.00
SBD 2.42