VATAN BAYRAK BİZİM AŞK'IMIZDIR ANCAK...steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

images (2).jpg

Vatan sevgisi; insanın yaratılışında var olan, gönlünde apayrı bir yer tutan öyle bir duygudur ki, insan doğup büyüdüğü topraklardan ayrı kalınca bunun farkına varır ve vatan hasretiyle yanıp tutuşur. Doğup büyüdüğü topraklara kavuşmadıkça, içindeki bu hasret giderilemez. Bu duygu sadece insanlarda değil diğer canlılarda da görülür. “Bülbülü altın kafese koymuşlar; «İlle de vatanım» demiş.” diye bir atasözümüz bile vardır. vatan toprakları üzerinde istiklâl ve hürriyete sahip olmanın, bir millet için hayati önem taşıdığı tartışılamaz bir gerçektir.Bütün bu yüce değerlerimizi muhafaza noktasında, millet olarak çok büyük fedâkârlıklar göstermeliyiz. Bu fedâkârlık göstereceğimiz değerler arasında, temsilinden çok mutlu olduğumuz öyle bir değer daha var ki, o da bayrağımızdır.O bayrak ki; milletimizin canından aziz bildiği istiklâl ve hürriyetimizin sembolüdür.O bayrak ki, uğrunda can vermeyi göze aldığımız bir değerdir.

Rengini şehidlerimizin kanından alan o bayrak bizim simgemizdir...

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE....

Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü,
Kız kardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü,
Işık ışık, dalga dalga bayrağım!
Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.

Sana benim gözümle bakmayanın
Mezarını kazacağım.
Seni selâmlamadan uçan kuşun
Yuvasını bozacağım.

Dalgalandığın yerde ne korku, ne keder...
Gölgende bana da, bana da yer ver.
Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar:
Yurda ay yıldızının ışığı yeter.

Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün
Kızıllığında ısındık;
Dağlardan çöllere düştüğümüz gün
Gölgene sığındık.

Ey şimdi süzgün, rüzgârlarda dalgalı;
Barışın güvercini, savaşın kartalı
Yüksek yerlerde açan çiçeğim.
Senin altında doğdum.
Senin altında öleceğim.

Tarihim, şerefim, şiirim, her şeyim:
Yer yüzünde yer beğen!
Nereye dikilmek istersen,
Söyle, seni oraya dikeyim!

Arif Nihat Asya

link

Sort:  

Isik isik dalga dalga bayragim senin destanini okudum senin destanini yazacagim eyvallah vatan millet bayrak bizim herseyimiz...

Salınışına kurban olurum..

Tam damardan girmişsin vatan - bayrak bizim için herşeyden önemlidir.
Lakin tek bir ricam var Fotoğraf seninmi yoksa internettenmi aldın bunu bana söylermisin :)
katılımın için teşekkür ederim yarışmaya :)

Damardan girmis tamda ha begendin ama ödülü vermicen demi @by-yesilbag ödul benim:)))))))hakkaten damardan olmus yapacak bisi yok hayirlisi olsun...

benim degil sayın @by-yesilbag katılım olsun dıyerek koydum odule talıp degılım tesekkur ederım...ama begenı baya az olmus bozuldum tr yukseltcez ama :(( bayragımızı begenen yok

Azerbaycandan salamlar turk kardeslerimize.

aleyna aleykum selam gardasım

Abi yeniyim destek olursaz sevinirim. Azerbaycandan cok az uye var şurda. Postlari turkce ve tr basliqyla paylasiyorum. Rusca ve ingilizce azericede olacaq ileri zamanlarda

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 65236.24
ETH 3401.35
USDT 1.00
SBD 3.19