Selamun Aleykum SteemitsteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Selamun Aleykum değerli Arkadaşlar…!
selam.png
Rahman ve Rahim olan Allah’ın adıyla…

Steemit ailesine katılan yeni birisi olarak bugünden itibaren siz Steemit ailesi ile birlikte olmak istedim ve yeni insanlar, yeni düşünce ve yeni fikirler paylaşıp aynı zamanda da kendimde yeni düşünce ve yeni fikirler elde edeceğim için mutlu ve sevinçliyim.

Steemit’e karşı farklı görüşlerim ve düşüncelerim vardı. Nasıl ve hangi konu üzerine kullanıla bilinir şeklinde veya kullanabilirim şeklinde… Ama belli bir zaman sona Peygamber Efendimiz Muhammed Resulullah’ın (s.a.a) hadisi: “Sizin en hayırlınız öğrenen ve öğreteninizdir” buyruğu üzerine Rabbimin izni ve inayeti ile Steemit’i en iyi öğreti olan İslam dini ve sınırları içerisinde kuraani, ahlaki ve ilmi olarak kullanmaya hem öğrenip hem öğretmeye karar verdim.

Biliyoruz ki Steemit şuanda yeni, insanoğlu sürekli büyüyüp gelişmekte ve biliyorum ki Steemit de diğer sosyal medya organları gibi büyüyüp gelişecektir. Bu büyüme ve gelişme sonrasında sizlerin de Steemit’i en iyi öğreti olan İslam dini ve sınırları içerisinde Kuraani, ahlaki ve ilmi olarak kullanmaya hem öğrenip hem öğretmeye davet etmek isterim.

İnşallah sizlerden gelen eğitici ve öğretici yorum ve beğeniler doğrultusunda Rabbimin izni ve inayeti ile bu ilahi yolda tercümelere ve daha da önemlisi kendi eğitim ve öğretim doğrultusundaki yorumlarıma ve bu tür yazılarıma devam edeceğim inşallah. Görüş ve önerileriniz her zaman benim için önemlidir.

Yardım; ancak Allah katındandır. Muhakkak ki Allah; Aziz'dir, Hakim' dir. (ENFAL / 10)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55910.18
ETH 2507.08
USDT 1.00
SBD 2.27