Hayatımızda stresi nasıl yeniyoruz. [Cointurk 19. Projesi] bekirfb#8095

in #tr7 years ago

images (5).jpeg
Stresten uzak olmak için sevdiğim gibilerini yapıyorum mesala bilardo sonra halı saha maçı arkadaşlarla dertleşmek iyi geliyor. Çok stresli olursam sahile giderim ve izlerim sigara içerim iyi gelir sahilde bisikletlere binip sahilde tur atmak eğlenceli oluyor. Ciddi ilişkiler düşünmem düşündüğüm zaman yükün altına girmiş gibi olursun ve rahat olamıyorsun ben rahat olmaktan yanayım çünkü daha gencim sorumlulukları bu konulara harcamıyorum , hatta şu proje bile şuan beni rahatlattı teşekkürler böyle birşey yaptığınız için sizde sevdikleriniz şeylerle uğraşın bir şeyler keşfedin gezin en iyisi şehir şehir yeni şeyler görmek rahatlatır, herkesin dediği lafa takmayın iradeli ve güçlü olun rahat olun ya kendinizi kasmayın ben böyle yapıyorum umarım sizde de işe yarar ve okuduğunuz için teşekkürler.

Gelecek konu hedeflerimiz ile ilgili olsun isterim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64176.22
ETH 2624.19
USDT 1.00
SBD 2.78