Neden Yazmiyoruz ?

in #tr-tr6 years ago

Bu yazımı telefondan otobüsle işe giderken yaziyorum.Steemit uzerinde bir çok yazar mevcut ve hepsi yazdıkları konuda başarılılar.

Kendi adıma konuşmak istersem,Steemit platformunda şuanda kullanan türklerin daha henüz ilgi alanlarını anlamış değilim.Trend tr etiketi altında bir çok farklı alanda yazı görüyorum.Hepsini inceleyip kendime bir fikir sunmaya çalışıyorum.

Steemitle tanışali 2 hafta kadar oldu ama hala hangi konuda daha çok ilgi çekebilirim diye düşünüyorum.Bugün kitaplığımı karıştırdım tekrardan,Kafamda bir fikir belirleyemedim ama kendime özgü yazılar yazmayı öngörüyorum.Yazıların popüleritesinden çok yazma isteğimi ön planda tutup ileride daha iyi yazılarla kendimi mutlu etmek istiyorum.

Siz Olsaydınız popüler olmak için konu mu şeçerdiniz yoksa konu şeçmeden herhangi birşeye bağlı kalmadan yazar mıydınız ?

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63955.40
ETH 3139.68
USDT 1.00
SBD 3.87