İŞTE KARŞINIZDA AMATÖR STEEMİTER :)

in #tr-join6 years ago

image.png

Herkese Merhaba benim adım Ali Tamtürk 21 yaşındayım 19 Mayıs Üniversitesi Mühendislik Fakültesi İnşaat Mühendisliği Bölümü öğrencisiyim. Öğrenciliğinde verdiği rahatlıkla para kazanma arayışına girmiş bulunmaktayım. Bu kapsamda internette yaptığım araştırmalar sonucunda steemit platformunu keşfetmiş bulunuyorum bu platformda kendimi geliştirmek en önemli amacım. Çoğunluğu yabancılardan oluşan bu sitede siz değerli et @kusadasi ve diğer Türk kullanıcıları savunan onlara sahip çıkan tüm hesaplara teşekkür ediyorum bizlerin bu platformda Tabiri caizse elinden tutan ve kendimizi geliştirmemize olanak sağlayan Herkesten Allah razı olsun

IMG-20150331-WA0082.jpg

Ben Okuduğun bölüm gereği araştırmalar yapmayı seven yeniliğe açık yeni insanlarla farklı insanlarla etkileşim içinde olmayı seven bir insanım hesaplamalar yapmak çeşitli programlar kullanmak ve temel mühendislik disiplinlerinin gerektirdiği tüm özellikleri hayatıma işlemek istiyorum

Bu platformda henüz yeniyim amatör seviyedeyim. Yeni yeni Platformu kullanmaya çalışıyorum elbetteki hatalarım oluyor siz değerli üyelerin uyarıları ile Bu hataları düzeltiyorum düzeltmeye çalışıyorum kendimi geliştirip daha iyi içerik üretmeye çalışıyorum. Elimden geldiğince yeni şeyler Özgün şeyler paylaşmaya çalışıyorum. Bu platform; paylaşım sitesi olması sebebiyle Hem yeni bir şeyler paylaşmak hem de yerli veya yabancı paylaşılan içeriklerden bilgi edinmeye çalışıyorum. Bu platformda ki paylaşımlarında bana destek olan olumlu veya olumsuz görüşlerini bildiren eksikliklerimi görmemi sağlayan herkese teşekkür ederim yeni bir projede yeni bir paylaşımda görüşmek dileğiyle

FFFF.jpg

GörselKaynak

Sort:  

meydan okuyucu arkanda dikkat et :D

Congratulations @alidesidero! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63228.07
ETH 3244.71
USDT 1.00
SBD 3.90