Gorabehera azken astean, Rajshahi bulegoan lanera joan zen. Rajshahi niregandik ezaguna den hiria da,

in #tour6 years ago

Hala ere, bidean, 5b eserlekuan eserita nengoen planoan. Adineko jaun bat bere ondoan eserita Ikusten nau, "Zenbat eserleku daude planoan?"

Ikusi dut 68 eserlekua duten argibideak.

Pertsona orok bidaiatzen du jende asko migratzen den herrialdean ikusteko. Jendeak ikusten ditut Zenbat pertsona! Nola askotarikoak, ederrak, sentimenduak ... sortzaileek ez dute gizakiak baino ederragoa eta erakargarria. Horregatik, jendeak Ashraful Maqlukat deritzo.
Lagun bat, astronomer ezaguna. Mezua ikusi zuen, jende asko lerroan zutik. Pertsona orok du aurrera begira, eta bat zeruan izarrak ikusten ari da. Eta astronautak eman dezake.

qq.png

Bestela bidaliko nuke. Zeruan aurkitzen saiatu nintzen eta pertsona batek gainerako jendeari begiratu. Guztien artean aurkitzen saiatzen ari da.

Esan nion: "Gizakiak eta edertasun ederrak, Gorputz Celestikoak
Dena den, itzuli naiz helbide honetara. Osaba eseri ondoan esan zidan
"Ikus dezagun une honetan Speed ​​Barr-k esan dezake" hura "hitza edo" erregea "dela.

qq2.png

"Horretarako gai izango naiz, atea blokeatu eta horregatik egin ahal izango dut".

Zaldunak hegazkin bakoitzaren hegazkinaren aurrean eserita dagoen biloba da. Zaldunak batzuetan kontatu nion Hajj esperientzia bati buruz.
Konturatu nintzen bere biloba biloba zela hegazkinean ateratzeko lehen aldiz. Pertsona orok du bere bizitzan gauza bat esateko lehenengo aldiz dena. Horrenbestez, ilusioz eta jakin-minez sentimendua da lehen aldiz, ilusioz.

Bizitzan esperientzia handia ez nuen ere. Ez dakit zenbat ilusio eta interes izan zineten lehen aldiz. Agian agian sentimenduak alferrik galduko dira.

6D eserlekuaren lodiera apur bat esan zidan: "Ez utzi anaia irudia hazten

Sort:  

You got a 4.71% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97