My travelling notes (2)

in #tinhlaing7 years ago

MY travelling notes (2)
I arrived the (TA Pay Hla ) village i see (" do se tree " myanmar name ) i don't know english name that tree i see . (See my photo )
It 's fruit is some myanmar child play ( thay call '' Do See '' ) . I found myanmar old things ( see photo ) they keep until this day.
I see old myanmar money and japanes money and other .( see photo ) I see amazing Trammind tree that shap is Gragon some
villager say ( Dragon tree ) som myanmar say that tree is power full thay pray the tree .

ခရီးသြားမွတ္တမ္း (၂)
ကြ်န္ေတာ္ သေျပလွေက်းရြာ ေရာက္တဲ႔အခါ ဒိုးပင္ ကိုျမင္ခဲ႔ရပါတယ္။ english လိုေတာ႔ နာမည္မသိပါ။ ဒိုးပင္ရဲ႔ အသီးကို ရြာမွ ကေလးငယ္မ်ား ကစားၾကပါသည္။
ေရွးေဟာင္းျမန္မာ လက္မႈ ပစၥည္းေဟာင္းမ်ား ေရွးျမန္မာ ပိုက္ဆံ ။ဂ်ပန္ပိုကဆံ ကိုလည္ေတြ႕ခဲ႔ရပါတယ္။ အ႔ၾသစရာေကာင္းတဲ႔ မက်ီးပင္ကိုေတြခဲ႔ရတယ္
အပင္က ပင္စည္မရွိေတာ႔ပဲ နဂါတစ္ေကာင္လို ပဲ ၾကည္႔လိုက္ရင္ ရြာကတခ်ိဳလူေတြက တန္ခိုးၾကီးတယ္ဆိုျပီး ကိုးကြယ္ၾကပါတယ္။

03092011334.jpgJapaness.jpgJapaness(b).jpgmagi (dragona).jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24