Dołącz do 3speak i wygraj nagrode!

in #threespeak5 years ago (edited)

▶️ Watch on 3Speak


In this video I want to encourage people from Poland to record on 3speak. I think there are a few people who could record a great video. People from Poland who join 3speak will draw a tie microphone. I think it will be useful for everyone.


▶️ 3Speak

Sort:  

Wonderful! Thanks for the share!

Thank you for stopping!

Ja właśnie dziś tam konto założyłem , tylko jak tam mam filmik dodać ? bo coś nie widzę odpowiedniego buttona

Warunek jest 28 steem zaplacic na miesiac subskrycja.

Posted using Partiko Android

poczekam jeszcze tydzień , muszę nazbierać materiałów i chyba skusze się na 3speak

Created Studio jak wejdziesz na swój profil. Do zapłaty jest obecnie lekko ponad 17 Steema miesięcznie. Czy to dużo czy mało? Podejrzewam, że wszystko zależy od ilości dodawanych filmów jak i głosów od dużych kont. Ja się jeszcze zastanawiam, bo zbytnio często nie dodaję filmów a nie chciałbym być stratny 😁

Posted using Partiko Android

Wiem że po tygodniu likwid wyrownuje. Ja kiedys po tygodniu dostalem 38 steem przelewu, a video zarobilo 3$. Nie wiem jak teraz jest.

Posted using Partiko Android

Raczej się skuszę na próbę i zobaczymy jak wyjdzie 😉

Posted using Partiko Android

Czekamy na kolejne filmy :)
Taka rada, jak nie masz dobrego micro to nagrywasz dźwięk oddzielnie w audacity I tam go masterujesz ;)

Jak coś to pisz na disco ;)

Posted using Partiko Android

Downvoting. Disagreement on rewards. Vote exchange through @sp-group delegation club = posting and selfvoting 10 times per day.

If this is a mistake and you no longer delegating Steem Power to the circle, please leave a comment. Downvote will be removed. Have a nice day.

EDIT: downvote removed

Kontent jest po polsku a ty mi po angielsku odpisujesz?

Posted using Partiko Android

przepraszam, ten post nie jest podbity przez bota sp, flagę już wycofałem

Jednak radzę uważać bo z upvotami od 3speak i theycallmedan możesz się wkrótce pożegnać
https://steemit.com/threespeak/@theycallmedan/pzjlnh

Jeśli Dan uzna że coś nie tak to napisze mi. Zresztą napisałem sam do Dana że mam problem z twoimi podejrzeniami. Nie chce tu wojen na steemit. Myśle, a raczej sądze że wiele dobrego na platformie zrobiłem nie mając dużo SP. Szkoda tylko że ten twój witness nie odpowiada.

Ja też myślę że wiele dobrego zrobiłeś, szkoda tylko że nie rozumiesz czym jest vote exchange circle i dlaczego to jest reward pool rape

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62226.04
ETH 2440.49
USDT 1.00
SBD 2.63