Быть или не быть

in #thoughts6 years ago

Сьогодні усвідомив, наскільки мені набридла дана фраза...
toy-cry-fear-design-funny-ghost-1196382-pxhere.com.jpg

Всім привіт!

Добравшись сьогодні до ноуту, зрозумів що є бажання поміркувати і розмазати соплі на дану тему, замість того, що було заплановано ))) А враховуючи, що наші бажання і думки нам не просто так приходять, то вирішив зразу і реалізувати це ;-)

І так, поїхали!

На підході до ноуту, мені прилетіла майже всім знайома враза "Быть или не быть" і мене аже пересмикнуло, наскільки цю фразу тепер ліплять куди варто і куди не варто...

З однієї сторони, є ситуації коли дійсно постають серйозні питання, які можуть вплинути якщо не на все життя людини, то на половину точно, але ж у більшості випадків, її додають заради понтів!

В нашому ж житті, зазвичай крім 2 протилежних варіантів розв"язання ситуації, також є третій, четвертий, п"ятий і так далі... Все залежить від того, хто аналізує ситуацію, а також скільки часу він на це витрачає. Часто буває, що люди подумають над проблемою 15 секунд (та і я в тому числі), знайдуть 2 протилежних варіанта і починають варитися в них, навіть не думаючи про те, що існує ще безліч можливих дій і рішень певної проблеми, чи питання!

Сумно стає, коли бачу такі штуки, особливо у рідних людей. І злюся, якщо сам у таку штуку попадаю ))) Добре, що поруч є дружина, яка може вчасно "дати у вухо", щоб я фігнею не займався )))

Ось такий "крик душі" вийшов. Надіюсь комусь пригодиться, або наведе на певні роздуми :-)

Успіху всім і до зустрічі!

Версія на Golos

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59541.21
ETH 2543.02
USDT 1.00
SBD 2.53