Wat hou ik van haar, zij die elke dag en nacht de liefde toezingt in mijn hart!

in #thelionslegion6 years ago (edited)

Vertrouw, de schoonheid van jouw leven vind je in het mooi ritmisch gedrum van jouw zacht hart. De noten van de zalige gewesten worden geschreven op de partituur van jouw geest. Vertrouw op de klank van uw levenslied die jouw geliefden zal brengen op je levenspad.

Zorgen? Schenk ik geen bestaansrecht meer op mijn levensbaan. Angsten? Is de leidraad van de onwetenden. Geloof en je zult zien. Open jouw schatkist. De grootste diamant er in is jouw verbeeldingskracht. Voel de deugd van dit onbetaalbaar geschenk binnen jouw handbereik. Richt uw ogen naar de binnenkant van uw schedel, zie hoe jouw geliefden daar al aanwezig is. Ik zie en voel haar. Hoe kan ik mijn geliefden missen als ik haar levendig in mijn fantasie zie? Haar zachte zwoele stem transformeert zich in een verheugd gevoel. Ik weet niet hoe ze klinkt, maar het idee dat het zacht klinkt schenkt mij een hemelse blijdschap. In mijn voorstellingsvermogen zie ik geen gezicht. Ik beeld mij een tedere knuffel in, en voel haar haren kietelend strelen over mijn wang. Mijn vingers zoeken zich een baan door haar haren. Mijn vingertoppen voelen de achterkant van haar schedel. Wat een onovertreffelijk heerlijk gevoel. Daar ben ik graag. Waar? In de oneindigheid van mijn fantasie, waar ik de connectie met haar altijd voel. Ontvang je vreugde in jouw gevoelens, dan geloof je in haar bestaan!

Waarom zo droevig zijn? Waarom zo ongeduldig zijn!? De paden tussen mij en haar zijn als het creëren van een schilderij. Ik geniet van elke lijn op de doek. Waarom zou ik in Godsnaam direct een schilderij op mijn doek willen met een vingerknip? Ik ervaar zoveel blijdschap in het proces. Het is een wonderbaarlijk tocht. Een engelenveer kietelt mijn buik als ik aan haar denk. Waar ga ik ze ontmoeten? wanneer ga ze ontmoeten? Hoe ga ik ze ontmoeten? Deze gedachten maken mij enthousiast en onmiddellijk tovert zich een lach op mijn gezicht. Ik zie het als een spannend avontuur. Ik geloof niet in het lot, ik verander en schilder mijn sterren zelf. De grootste schijnende ster die ik schilder in het firmament van mijn fantasie. Is mijn zachtaardige, liefdevolle wederhelft.

Vervuld met geduld wacht ik op haar. Onze liefde is gebouwd op de rots van vertrouwen. Hoe weet ik dit? omdat ik haar liefde soms voel binnen waaien door poorten van mijn ziel. Ik ben zo verliefd op het idee van haar Goddelijk bestaan, dat geen enkel storm mij naar de bodem kan trekken van gemis. De grootste macht op aarde is geloven. Bindt u zelf niet vast aan tijd want tijd brengt alleen maar twijfel. Wanneer zij ook mag verschijnen. Ik weet dat ze bestaat. Hier in het nu is zij reeds al aanwezig in mijn geest. Zij die elke dag en nacht de liefde toezingt in mijn hart!

Life is Good.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62233.47
ETH 2998.30
USDT 1.00
SBD 3.50