Een walvis worden? Niet direct mijn begeerte, ik behoor bij de possycut zeeschildpadden

in #thelionslegion6 years ago (edited)

1 van mijn verlangens in het leven, is de ontplooiing van mijn schrijfskills die ik nu voor de eerste keer toon aan de andere oceaan bewoners. Ik ontwikkel liever mijn nieuwe ontdekte liefde dan de ambitie te begeren om uit te groeien tot een walvis. Begrijp mij niet verkeerd, moest het gebeuren dan is dat zeer zeker leuk, maar het staat niet van boven op mijn verlanglijstje. Toch als een avontuurlijk zeeschildpad betuig ik wel mijn respect naar de getalenteerde walvissen, dolfijnen, tonijnen, en gespierde zeesterren die ik tegenkom op mijn nieuwe reis.


source: wnf. nl

Ik geniet er van om mee te deinen op de oceaanstromingen die mij brengen naar fantastische plaatsen. Hier en daar kom ik leuke vissen tegen, begiftigd met de gave om mooi en goed te schrijven. Soms kom ik in koraalriffen terecht waar uitzonderlijke briljante kunstenaars hun werken tentoonstellen die mijn ogen bevredigen met hun schoonheid. Dit uitgestrekt oceaan landschap schenkt mij de kans om over verschillende zaken enorm veel bij te leren. Door dit nieuw avontuur aan te gaan ben ik genoodzaakt om op te letten voor negatieve kwallen! Er zijn altijd wel onheilsprofeten die niets liever doen dan angst zaaien. Ach ja, Ik laat mij niet raken door hun tentakels en laat ze voor wat ze zijn.


source: ja.be

Gelukkig ben ik beschermd door een dik schild en mijn possycut schildpadden waar ik altijd steun van krijg. Een groep creatievelingen die geloven in mij en ik hun! Het is een zegening om 2 a 3 homeboys aan uw zijde te hebben die u helpen om elke orkaan te doorstaan. Gelijkgestemde zielen die de mastermind vormen van een gezamenlijk doel. Op mijn grandioze reis heb ik als zo vele, vele waters doorzwommen. Gaandeweg op mijn fenomenaal leerrijke tocht heb ik geleerd om de droom stelers vaarwel te zeggen. Zij die in cirkeltjes blijven zwemmen in hun vijverke, daar heb ik geen boodschap aan. Heeeeeel lang heb ik ook in zo een vijvertje gezwommen, maar nu zijn mijn ogen gericht naar ongekende zeegebieden! Ik ben voor het eerst uit mijn schulp gekropen toen ik bezoek kreeg van een paar wijze octopusen.


source: schooltv.nl

Dit wat zij mij leerde:

Omring u met zielen die beter zijn dan u, zij zullen u ongekende dieptes tonen in u zelf. Zij zullen jou de motivatie schenken om op jezelf te leren zwemmen. vertoef u met sterke zwemmers die geloven in uw potentie om elke oceaan te doorkruisen zonder angst. Heb geen angst om te vragen en te falen. Wanneer je de richting bent verloren in dit gigantisch uitgestrekt oceaan landschap, vraag bijsturing die jou zal helpen terug de juiste richting in te zwemmen. Stel u nooit boven een ander als een arrogante haai, maar onderken nooit jouw eigen krachten.

En als laatste:

Als een moedige zeeschildpad met vernieuwde krachten, leefgewoontes en gedachten zijn dit mijn helden

source: omegaunderground.com

Life Is Good

Sort:  

Congratulations @kamiaan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 65012.58
ETH 3101.28
USDT 1.00
SBD 3.86